2015 met mijn dames

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Moonlight17

2015 met mijn dames

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 20:59

2015 was me weer een jaar wel. Heel veel dingen gedaan met de dames.

Allereerst voor de mensen die mijn Dames nog niet kennen.

Dame 1
Moonlight
25 jaar
Koffievos
Merrie
Mijn oude vertrouwde brave pony.

Dame 2
Diva
7 jaar
Bruin
Merrie
Een echte merrie met aardig wat talent.

Januari
Moonlight liep haar eerste vaardigheidswedstrijd en voor mij was dit ook de eerste keer. Wat deed ze dit super braaf. We waren niet snel, maar we deden het voor ons plezier. Daarnaast met Diva meegedaan aan de verenigingswedstrijd springen.
Afbeelding

Februari & Maart
Lekker getraind met Diva en Moonlight lekker op de wei

April
Oefen dressuur wedstrijd met Diva en een 3de plaats. Wat een verschil met hoe we begonnen. We hebben ondertussen al heel wat Pieken en Dalen gehad in het rijden, maar we zetten gewoon door.

2 jaar geleden, de eerste keer erop
Afbeelding

Oefen Wedstrijd
Afbeelding

Mei
Druk maandje
Eerste outdoor springwedstrijd met Diva
Eerste cross training met Diva
Gezamelijke buitenrit met Diva, Moonlight en de vriendinnen met hun shetjes

Afbeelding

Zonder angst over de grote gastank :D
Afbeelding

Geen probleem met aanpassen aan de kleintjes hun ritme :j
Afbeelding

Juni & Juli
Een paar wedstrijden met Diva gereden waaronder de Limburgse Kampioenschappen springen outdoor die niet lekker liepen. Helaas geen foto's.

Augustus
Met een vriendin meegeweest als groom op wagen, maar mocht zelf ook een rondje in de minimarathon rijden met haar 2 span. Weer een primeur voor mij. *\o/*

Fotootje van haar knappe span paarden *-:)
Afbeelding

September
Mijn eerste oefencross met Diva. Er stond een enorm zwaar cross vond ik zelf. Alle hindernissen toch kunnen springen met wat moeite, helaas geen fotograaf aanwezig. Ook een gave tekening laten maken van Moonlight en Diva.

Tekening van Moonlight <3
Afbeelding

November
Lekker het bos in gegaan met de dames met Diva enorme ruzie gehad over een waterplas waar ze echt niet doorheen wilde ^) Daarnaast met Moonlight de Sint Maarten optocht gereden. Weer een hele ervaring

Sint Maarten
Afbeelding

Bos in met de dames, waarbij Diva over de heide heen staart.
Afbeelding

Op naar 2016 met hopelijk mijn eerste cross met Diva, verbetering van het springen en genieten van mijn oude pony zolang het nog gaat.