Misschien nog bekend, ik ben met dit paard in maart begonnen (zadelmak) en na een wen periode en goede instructie zijn wij heel snel, veel vooruitgegaan.
Zogezien (te horen) heeft het paard talent voor het grote werk, en ik ben groot aan het werk gegaan
Het is een super lief 100% betrouwbaar dier waar ik echt alles mee kan, wat mij ook veel geleerd heeft en het niet mij ook niet altijd even makkelijk maakt maar als hij loopt, loopt hij zeg maar ook echt
Ik wil hier niet verder op in gaan, omdat ik hem nu in springtraining heb gegeven vanwege mijn zwangerschap niet meer serieus aan het werk ben en nu dus helaas geen goed film/Video materiaal heb om te laten zien.. dat komt later wel en ben benieuwd! Om wat te verklappen, hij springt met nu met 5 jaar o.a serie wissels zonder moeite en spelend.. ook al weet ik dat zoiets nog lang niet hoeft.
Om het kort te maken, ik ben met hem nu op een niveau (dressuur) waar ik nooit mee gerekend heb en daarom komt de dressuur pause ook niet zo slecht uit voor hem!
Na lang zoeken heb ik nu 2 vriendinnen die hem betuddelen en veel buiten rijden, gewoon losjes bewegen en niet veel van hem afvragen.
Om toch wat te doen, heb ik hem in springtraining gegeven om te kijken of dat niet een leuke afwisseling is en dat vindt hij super leuk! Springt alles en altijd.
De meid zit er nu voor de 3x op, heel wat anders dat wat ze normaal onder haar kont heeft en moet ook nog aan zijn beweging wennen en zegt zelf dat haar zit en alles nog niet 100% is maar dat komt nog.
Ze is duitse, kijkt hier niet mee maar mag ik gewoon laten zien!
Danger is tevreden en de rest komt wel, ik wil dat graag delen en dat op ITP en niet op HAW vanwege commentaar wat daarom nog niet veel zin heeft
Ze vindt hem helemaal te gek, wil hem dit jaar nog in het springen voorstellen en meenemen op wedstrijd als het mag.. We zien wel
Ben een beetje bang als het wat hoger gaat, dat hij zich verstapt ofzo na de sprong.. hoog genoeg voor mij

Filmpje onderaan! Op het einde zie je mij nog kort in het bos
Niet op volgorde..

Hier zat ze er de eerste keer op tijdens het draven, helaas geen video's van het losdraven gemaakt van de tweede keer waar het al stukken beter ging met rustigere zit! (witte schabrack)
Lieve groeten uit Berlijn!
heb wel het Idee dat het een beetje erg vertekend omdat hij zo swungvol is haar handen daarom meer op en neer gaan maar goed de zit, typisch springruiter en let daar niet zo veel op.. (ookal moeten die ook kunnen zitten natuurlijk)