Jullie zullen me ondertussen wel kennen van mijn andere topics over mijn 6,5 jarige half-pension pony Buddy. Het is een Arabier x Nederlandse Rijpony met capaciteit in zowel dressuur als springen. 2015 was een jaar waarin we samen veel verzet hebben: de eerste sprongetjes samen, ons eerste parcours, onze eerste buitenrit, ... Pony is een schat van een dier!
Tussen de foto's zitten ook enkele springfoto's (net als in het filmpje), maar ik zet het hier omdat het niet alleen over het springen gaat (en vooral de foto's niet).
Ik ben overigens ook overgeschakeld op een mexicaanse neusriem. Waarom? Omdat ik het mooi vond. Echter heb ik nu ontdekt dat hij hier ook veel fijner op loopt en het ook zelf een fijn hoofdstel blijft vinden. Binnenkort komt er waarschijnlijk wel nog een gecombineerd met brede neusriem in huis voor dressuur, maar daar ben ik nog niet geheel zeker van!
Enjoy! Vriendelijke tips en opmerkingen mogen zeker gegeven worden!
- Zelf weet ik dat ik mijn schouders rechter moet oprichten, mijn handen soms wat meer moet dragen, en hem wat actiever moet houden. Ik neem ook les!-
1. Galopje voor we beginnen aan het echte werk

2. En een 'laag' sprongetje

3. En de volgende training gingen we dressuren

4. Even wat actiever maken

5. Ben zelf verliefd haha

6. Volgende training

7. En een zeer ontspannen galopje!

8. Prettig nieuwjaar!

En nog het filmpje natuurlijk: