hier een leuk overzichtje van afgelopen jaar van mijn pony Bloem, en Ik!
dit is een jaar geweest dat ik en Bloem elkaar eindelijk hebben leren kennen!
ik heb Bloem inmiddels bijna 2 jaar, maar de klik kwam ongeveer een half jaar geleden.
nog even een klein paspoortje.
Naam: Bloem ( violette = echte naam )
leeftijd: 7 lentes jong
geslacht: merrie
ras: camarque
herkomst: wildernis van Frankrijk.
het was niet zo een geweldig jaar voor mij, maar afgelopen half jaar samen met Bloem was super! zij sleurde mij echt door dit jaar heen
als eerst Januari: het begon al naar.. oudenjaarsavond, Bloem had een koliek aanval... da erbij, medicijnen erin, op stal gezet, en later ging het gelukkig weer beter! ik heb gelukkig gewoon mijn oud en nieuw feest kunnen vieren, maar was niet in de juiste stemming hiervoor
Bloem is een enorm gevoelige pony voor koliek, en had wel vaker last van koliek, en hierdoor is ze extreem erg afgevallen helaas....

Februari:
Bloem knapte weer goed op! werd weer een wat sterkere pony! en kreeg ook aangepast voer voor haar extreem gevoelige maag.

Maart:
als maar sterkere pony!

April:
Voor het eerst met Bloem op onderlinge wedstrijd, wij willen volgend jaar misschien wat meer gaan wedstrijden rijden. maar vooral lekker gaan oefenen. ik vond dit een mooie gelegenheid om te kijken of het wat voor ons was

Mei:
Op vakantie met mijn beste buddy Priscilla en de pony's! was helemaal geweldig!

Juni:
Lekker op buitenrit, maar ook buiten moet gegeten worden! pony moet nog aansterken

Juli:
Bloem is netjes opgevoed! ze eet met een lepel haar slobber op!

Augustus:
Vooral genieten van het mooie weer! pony's wassen in bikini, en natuurlijk roze neusjes insmeren met zonnenbrand

september:
Nieuw hoofdstelletje voor madame!
september was een rustige maand. school begon weer en had het aardig druk. maar er werd natuurlijk evengoed fanatiek gereden, en daar hoort af en toe een nieuw hoofdstel bij!

Oktober:
Met pony lief naar de onderlinge keuring ( door mijn school georganiseerd in alkmaar ) - landbouwdag.

November:
Buitenritten!!

en uiteinderijk december!
aanschouw hier een pony die sinds een jaar met een strak voerschema zit! nog maar 1 x een kleine koliek gehad afgelopen jaar. heerlijk dier!

en nog als afsluiter, bloem 2 weekjes terug even laten gaan in de bak.. Bloem airlines. ready to take off!!

ik hoop dat jullie dit een leuk overzicht vonden van het afgelopen jaar van mij en Bloempje! ik heb echt genoten
alvast een hele fijne jaarwisseling iedereen! en tot snel!

dikke kus!