Dit jaar is echt een topjaar geweest voor Kalinka en mij. We zijn samen heel veel gegroeid, hebben veel meer vertrouwen gekregen in elkaar en ondanks een paar 'tegenslagen' zijn we nu echt op de goede weg om ons doel te behalen namelijk om volgend jaar te gaan crossen
Kalinka is een kruising nrpsxfries en nu 11 jaar. Ze is echt een schat van een pony en zal altijd proberen mee te werken zolang ze genoeg vertrouwen heeft! Ze is in mijn bezit sinds 4-5-2014 dus dat is nog een ruime anderhalf jaar!
Omdat foto's meer zeggen!
Het jaar begon gewoon met rustig aan rijden want door de winter konden we niet super veel rijden (pony's staan aan huis en geen goede bak) een vriendin is langs geweest om foto's te maken!
IMG_7943 by robin_bastiaansen, on Flickrhttps://flic.kr/p/Cu2Lez
IMG_9267 copy by robin_bastiaansen, on FlickrOndertussen gingen we ook lekker naar het bos!
IMG_6212 by robin_bastiaansen, on FlickrIn maart hebben we meegedaan aan een oefencross, we hadden ons opgegeven voor de 75 cm in het parcours en de cross kon je zelf bepalen. Het springen ging niet bepaald goed, een weigering bij elke hindernis om bij hindernis 5 uitgebeld te worden
maar daarentegen ging de cross wel heel goed op 2 hindernissen na dus uiteindelijk toch nog tevreden!
IMG_6560 by robin_bastiaansen, on FlickrDit jaar heb ik ook mijn debuut gehad en super geslaagd! Met in de eerste proef 201 punten en de 2e proef 188 en 2x 2e!
IMG_8365 by robin_bastiaansen, on FlickrOok heb ik een springclinic gevolgd bij Meggy van de Akker en hier ben ik blijven hangen om te lessen wat heel goed bevalt! Het ging verre van goed maar het ging erom dat we veel geleerd hadden!
We hebben ook ons debuut in het springen gehad dit jaar, helaas uitgebeld maar super tevreden! Het springen is in de zomer weer wat minder gegaan tot het punt dat we op wedstrijd niet in de buurt kwamen van hindernis 1 maar na een weekje vakantie leek de knop opeens om te zijn en hebben we nu al een mooi winstpunt gehaald!
bavel1 by robin_bastiaansen, on FlickrWe hebben dit jaar nog wat wedstrijden in de dressuur gereden en zijn nu B+9 en door omstandigheden al een tijdje niet gestart maar komende zondag hebben we ons debuut tussen de paarden!
In augustus hadden we onze eerste crossles!
20150710-IMG_7534 by robin_bastiaansen, on Flickrhttps://flic.kr/p/vSDWkh
Ondertussen lekkere avondritjes gemaakt
IMG_7655 by robin_bastiaansen, on FlickrWe hebben meegedaan aan de jumpcross in de 60/70 categorie om weer wat vertrouwen op te bouwen en hier heb ik mijn gopro opgehad!
We hebben ondertussen weer grote stappen gemaakt want ons winstpunt in het springen is binnen en het crossen gaat super goed. Ze laat ons allemaal versteld staan maar de knop is om
Ze sprong nogal groot hier

Op het moment gaat het springen en crossen super goed en is er genoeg tijd voor ontspanning want we zijn gisteren lekker naar de loonse en drunense duinen geweest! Genieten

IMG_8889 by robin_bastiaansen, on FlickrVerder hebben we vandaag een indoor crossles gehad en we kregen zelfs de vraag of het nog wel de zelfde pony als van de zomer was omdat ze het zo goed deed! We hebben veel grenzen verlegd en sprongen hindernissen waarvan ik nooit gedacht had ze ooit te springen en dat zonder twijfel vanuit Kalinka. Dit jaar kan dus niet meer stuk
Ik heb nog genoeg foto's van dit jaar maar ik houd het bij de hoogtepunten zodat het een beetje overzichtelijk blijft
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en op naar een goed 2016!
Wij hebben er zin in!Een reactie vinden we leuk