And now we welcome the new year....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoviManoe

And now we welcome the new year....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 23:05

....Full of things that have never been. <3

Wat was dit een verassend goed jaar, wat heb ik dingen gedaan ik nooit verwacht had. Wat voel ik me een gelukkig mens als ik denk wat ik allemaal heb op dit moment :o
Van Januari T/m December is er veel veranderd, in Januari reed ik nog op de manege een keer per week. nu; in December rijd ik minimaal 5 keer per week blits, soms nog lottie en train ik heel fanatiek met heel veel lol. Wat ben ik blij met 4 geweldige paarden die ik mag verzorgen.

Voor degene die mij nog niet kennen, ik ben 17 jaar en heb 4 verzorgpaarden, op 2 plaatsen.
Astrix, Blits & Lodewijk staan bij elkaar, en dan heb ik mijn 30 jarige dougar nog op een andere plek.
Astrix is een zwarte shetlander, Blits een 8 jarige Welsh vos & Lodewijk een 19 jarige Groninger. Stuk voor stuk allemaal anders, maar zo'n leuke paarden. - oh wat worden zo weinig fotos moeilijk oeps. -

Ik zet het niet op maand, gewoon mijn hoogte punten van dit jaar!
het hoogtepunt, ik kan niet kiezen tussen de wedstrijd dat ik 1e werd met blits en de studio shoot met dougar..
1. Dougar, equigeniek kwam langs. Dougar was opeens heel erg achteruit aan het gaan, ik wou dit al zolang, en het komt zo dicht bij, dat ik Dominique heb gemaild, en ze had binnen een week plaats. Wou geweldig mens zeg, met zoveel respect en rust gaat ze om, ik heb alleen maar genoten van deze dag <3
Afbeelding
2 Afbeelding

Dus blits, Blits ben ik vanaf Februari gaan rijden, en hoe we begonnen met rond hobbelen, hebben we natuurlijk beide nog van die dagen. Maar dit is zo weinig en ik ben zo trots. Ik heb vanaf Januari mijn startpas met Blits, We gaan gewoon lekker knallen. 9 December oefen wedstrijd gehad en eerste geworden !
3. Afbeelding

Foto's van de les gemaakt door de eigenaar van blits ( Obelix hiero!) & Blits die in de goede galop aansprong wat ik mijn instructrice liet zien <<) - blits heeft een slecht balans en een kant is gewoon niet zo gespierd, dit is al veuul beter, maar we werken hier veel aan. -
4. Afbeelding
5. Afbeelding

Dougar word 30 jaar! feest *\o/* we delen cupcakes uit, voor ons is er taart inc foto van dougar & we genieten van een chill ritje buiten.
6. Afbeelding

blits doet even een warming up, en strekt zijn beentjes. *-:)
7. Afbeelding

Dougar ''chillt'' lekker in zijn paddock, wat moet je toch met zn raar paard...
8. Afbeelding

Een training met blits, klein monster. Dit was op 12 Oktober :)
9. Afbeelding

Mijn startpas kwam binnen, Dit geeft lekkere motivatie !!
10. Afbeelding

gewoon lekker buiten foto's maken.
11 Afbeelding
12 Afbeelding

Lekker buiten in het bos met dougar, gewoon zonder handen. Ik vertrouw dit paard echt blind ! _/-\o_
13. Afbeelding

& Dan oortjes, bosoortjes bakoortjes, niks maakt me het uit. Allebei zo fijn ontspannend. Ik geniet ervan! Ik hoop dit in 2016 ook nog zovaak te zien.
Afbeelding

Mijn doel voor 2016 is gewoon elk moment net als dit jaar te genieten, en te doen waar ik van houd.
En voor jullie bokkers, Fijne dagen & een paardsportief 2016! 8-)
Groetjes Samantha!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: And now we welcome the new year....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:09

Wat een leukerds :) Veel plezier in 2016!

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 23:48

Blue_Eyes schreef:
Wat een leukerds :) Veel plezier in 2016!

Dankjewel!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 07:03

Leuk topic! Was een mooi jaar! Op naar volgend jaar,lekker starten! Bedankt voor je hulp t afgelopen jaar en op naar 2016!

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 15:54

obelix schreef:
Leuk topic! Was een mooi jaar! Op naar volgend jaar,lekker starten! Bedankt voor je hulp t afgelopen jaar en op naar 2016!

Dat komt helemaal goed! Graaggedaan voor alle hulp en bedankt voor de leuke ervaringen /3

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:15

Ook heel graag gedaan :j :#

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-15 17:07

Reacties vind ik leuk hoor jongens :D