2015 met Dazzle

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mijntje92

2015 met Dazzle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 16:25

2015.. Tja wat een jaar! Dazzle is inmiddels al 3 jaar van mij <3

Snel paspoortje:
Naam: Bedazzled
Leeftijd: 16,5 jaar
Geslacht: Ruin
Ras: Draver

Waar begonnen we?
We waren net verhuisd naar een nieuwe stal, waar Dazzle het top heeft..
Een nieuwe, fijne instructrice gevonden die ons helpt een nog beter duo te vormen..
Ik was net begonnen aan een nieuwe opleiding aan de UvA na een ommezwaai..
Om een van mijn dromen waar te maken heb ik eindelijk een goede camera gekocht..

En wat hebben we verbeterd/bereikt?
Nog steeds op dezelfde stal! Dazzle is gelukkig, relaxed en lekker rond! :+
De lessen gingen super! Toch nog te weinig tijd gemaakt/gehad, maar daar gaat verandering in komen!
Ik heb weer een enorme ommezwaai gemaakt qua studie en voel me eindelijk op mijn plek!
Eindelijk een autootje aangeschaft, dus nu kan ik nog makkelijker bij stal komen!

Helaas heb ik in november mijn sleutelbeen gebroken tijdens een stomme glijpartij met het halfzusje van Dazzle toen we op buitenrit waren in de Ardennen. Hier ben ik nog van aan het herstellen, dus hij staat even stil. Hij wordt door mijn stalgenootjes goed in de gaten gehouden, zijn kuddegenoten houden hem bezig met spelletjes en een vriendin van mij gaat er wekelijks langs om hem een goede poetsbeurt te geven en even te wandelen of los te werken.

En nu de foto's!

Het jaar begon met het uitproberen van mijn camera :)
Afbeelding

We kwamen bij een nieuwe hoefsmid die netjes zijn hoefjes bijhoudt!
Afbeelding

Vervolgens mochten ze verder in het jaar weer op de wei!! *\o/*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even uitrusten na het rondrennen..
Afbeelding

In de zomer ging ik een aantal weken op vakantie en heeft een kennis voor Dazzle gezorgd. Zij heeft, na een aantal keer mee geweest te zijn, wat mooie foto's van mij en Dazzle gemaakt :) (een van de weinige rij-foto's die ik heb van ons..)
Let niet op de stand van mijn polsen aub :')
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ja, toen in november gleed ik dus uit met een ander paardje en brak mijn sleutelbeen.. Kimberley (van KimFotografie) was mijn reddende engel en heeft afgelopen tijd elke week voor mij uitgemest en Dazzle aandacht gegeven.
En af en toe gaf ze mij een lift zodat ik mijn vriendje kon knuffelen! <3
Afbeelding

En ze heeft natuurlijk nog meer prachtige plaatjes geschoten..
Afbeelding

En om haar nog even in het zonnetje te zetten, een hele lieve foto van haar met Dazzle:
Afbeelding

Al met al een prima jaar, en onze voornemens voor 2016 zijn om de lessen weer op te pakken, met meer regelmaat te trainen, lol te hebben en te fotograferen!

*-:) <3 :D

croyslover

Re: 2015 met Dazzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 17:01

heel veel plezier in 2016! fijne kerstdagen alvast :)

mijntje92

Re: 2015 met Dazzle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 17:20

Dankje! :)