Dit paardenjaar begon niet echt goed... We hebben begin dit jaar onze leasepony in moeten laten slapen. Hij is maar 10 jaar oud geworden en ik mis hem nog regelmatig. We hebben veel van hem geleerd en een leuke tijd gehad!

1.

2.

3.

Vlak daardoor kreeg Myrthe de kans om Guusje in te rijden. Guusje was toen 3,5 en is de dartmoor ruin van bokker Auraenguus. Het was heel fijn dat Myrthe bij Guusje afleiding had. In die tijd had ik een half jaar een tussenjaar en wij gingen trouw 3 tot 4 keer per week naar Guus. Om te longeren / knuffelen / schriktraining en aan het begin reden we maar 20 minuutjes door zijn leeftijd. Het is wel echt een typische Guus hoor. Kleine etter!
4.

5.

Ook mende ik nog regelmatig met een van de Shets, Xandertje. We gingen heerlijk met een groep bokkers op pad.
6.

Guusje werd mooier en bespierder en de band tussen mijn zusje en Guus werd steeds beter!
7.

8. Zo werd er altijd uitgestapt!

9.

10.

11.

Ondertussen had Myrthe wekelijks les en is ze zelfs een keer onderling gestart! Wat 10x beter ging dan verwacht! Ze is binnen de bak gebleven en dat was het doel.

Ook is Guus zijn huidige ruitertje die een stuk kleiner is begonnen met rijden op Guus, zo rijd Guus nu en dat gaat super goed!
Myrthe werd natuurlijk te groot dus we gingen nog leuke dingen doen. Zoals schriktraining.

Ook hebben we nog een fotoshoot gehad met kleine Guus! Omdat Myrthe ging stoppen met het rijden op Guusje.
12.

13. Dikke vinger van Guus!

Natuurlijk gingen we nog naar de shets en we hebben heerlijk met ze gezwommen in de Regge wat op loopafstand is. Samen met wat andere bokkers zelfs nog.
14.

15.