2015... het jaar van afscheid, verdriet en nieuwe kansen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

2015... het jaar van afscheid, verdriet en nieuwe kansen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 14:38

Dit jaar ben ik in Augustus naar Utrecht verhuist waardoor ik sinds die tijd weinig met de paardjes doe. Ik verzorg al een jaar of 7 shetlanders en daar gaat mijn zusje nog regelmatig heen. Ik kom er soms nog als ik tijd heb.

Dit paardenjaar begon niet echt goed... We hebben begin dit jaar onze leasepony in moeten laten slapen. Hij is maar 10 jaar oud geworden en ik mis hem nog regelmatig. We hebben veel van hem geleerd en een leuke tijd gehad! <3
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Vlak daardoor kreeg Myrthe de kans om Guusje in te rijden. Guusje was toen 3,5 en is de dartmoor ruin van bokker Auraenguus. Het was heel fijn dat Myrthe bij Guusje afleiding had. In die tijd had ik een half jaar een tussenjaar en wij gingen trouw 3 tot 4 keer per week naar Guus. Om te longeren / knuffelen / schriktraining en aan het begin reden we maar 20 minuutjes door zijn leeftijd. Het is wel echt een typische Guus hoor. Kleine etter! :7

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Ook mende ik nog regelmatig met een van de Shets, Xandertje. We gingen heerlijk met een groep bokkers op pad.

6.
Afbeelding

Guusje werd mooier en bespierder en de band tussen mijn zusje en Guus werd steeds beter!

7.
Afbeelding

8. Zo werd er altijd uitgestapt!
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. <3
Afbeelding

Ondertussen had Myrthe wekelijks les en is ze zelfs een keer onderling gestart! Wat 10x beter ging dan verwacht! Ze is binnen de bak gebleven en dat was het doel. _O-

Ook is Guus zijn huidige ruitertje die een stuk kleiner is begonnen met rijden op Guus, zo rijd Guus nu en dat gaat super goed!

Myrthe werd natuurlijk te groot dus we gingen nog leuke dingen doen. Zoals schriktraining.
Afbeelding

Ook hebben we nog een fotoshoot gehad met kleine Guus! Omdat Myrthe ging stoppen met het rijden op Guusje.

12.
Afbeelding

13. Dikke vinger van Guus!
Afbeelding

Natuurlijk gingen we nog naar de shets en we hebben heerlijk met ze gezwommen in de Regge wat op loopafstand is. Samen met wat andere bokkers zelfs nog.

14.
Afbeelding

15. :wave:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 14:56

Leuke foto's Marlinde. Een bewogen jaar als ik het zo lees maar mooi om te lezen dat je zusje zo genoten heeft van Guus.

Naboo

Re: 2015... het jaar van afscheid, verdriet en nieuwe kansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 09:31

Leuk!!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:33

Leuk topic Marlinde! Ik hoop voor je dat 2016 weer met wat meer paardjes mag zijn :)

S_imonee

Re: 2015... het jaar van afscheid, verdriet en nieuwe kansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:39

Leuk overzicht Marlinde! En wat een verschil met de eerste foto van Guus en de foto's daarna! :wow: