Ik dacht vooruit laten we dan ook maar even een jaar overzichtje maken met mijn topper! Even een paspoortje voor degene die Noddy nog niet kennen
Naam: Noddy Babau
Leeftijd: 11 jaartjes jong
Geslacht: ruin
Ras: onbekend
Dressuur: M2
Springen: B
Dus hier een (wedstrijd)overzicht van mij en Noddy in 2015!
We gaan niet heel vaak op wedstrijd, maar ben zo blij met onze resultaten! En langzamer hand krijg ik mijn vervoer toch zo ver om vaker op pad te gaan
Januari
Onze laatste wedstrijd in het L1! Mooi afgesloten met 202&201 punten en 2x gewonnen!
Toen was het toch wel zeker dat we gelijk de overstap zouden maken naar het L2.
Februari
Keer op oefenparcours geweest als voorbereiding om de Friese Kampioenschappen springen! De kampioenschappen gingen helaas niet helemaal zoals gepland. We hadden nog niet zo heel veel ervaring in het springen en dus achteraf was het ook wel wat te hoog gegrepen.
Maart
Ondanks dat we stiekem toch meer dressuurprikkers zijn, maar weer een rondje gesprongen! Deze keer op Hippisch Drachten. Eerste parcours foutloos en net buiten de prijzen, 2e parcours maakte ik helaas toch zelf een fout. Maar wat was ik blij dat we toch foutloos rond konden komen
Toen ook maar ons L2 debuut opgegeven en dat niet zonder succes, 184&182 punten, met nog genoeg verbeterpuntjes.
En eind maart was mijn kleine topper ook alweer een jaar in mijn bezit

April
Het outdoor seizoen begon weer, dus weer mooie dressuur concoursen opgegeven. In Smilde 196&190 en 2x gewonnen in het L2!
Mei

Nog een keer naar Smilde geweest, is echt super fijn rijden hier op een mooie rustige plek! Wederom 2x gewonnen met 197&187 punten.
En toen het altijd mooie CH Oosterwolde! Mijn laatste wedstrijd alweer in het L2. 187&183 punten met een 5e prijs. Het L2 ook in 4 wedstrijden afgesloten dus ook maar gelijk de overstap naar het M1 gemaakt.
Juni
Ons M1 debuut op CH Veenhuizen, ik had geen beter debuut durven dromen
, maar liefst 195&185 punten en 2x gewonnen!!Juli

Op een warme zomerdag naar Bakkeveen gegaan. 196&180 punten en eerste proef gewonnen.
Augustus

Naar het mooie Wittelte geweest! Het springen was helaas afgelast maar in de dressuur super fijn kunnen rijden. 189&184 punten in het M1.

Op het Flaijelconcours in Oude Horne gesprongen en met de dressuur meegedaan! In het springen 1 balkje met 70,5 stijlpunt. In het M1 dressuur 188&182 punten met een mooie 3e prijs!
September
Noddy begon steeds fijner te springen dus het springen veel meer opgepakt!

Het Pieter Stuyvesant concours in Sonnega, het springen was naar binnen verplaatst ivm de vele regenval. 2 hele fijne rondjes gereden. Eerste parcours foutloos met 74 stijlpunten en een 3e prijs, het 2e parcours helaas een pechbalkje.

Ons M2 debuut, helaas ging het niet helemaal lekker maar wat ben ik trots op mijn kleine topper!
Oktober

Naar de Autumn Desert trail in Appelscha geweest! Was een super ervaring met al mijn lieve vriendinnen en ons gezellige groepje waarmee we de hele middag hebben rond gereden op de zandvlakte.
https://www.youtube.com/watch?v=xy_DxHZMQYk
In Vinkega gestart in het B springen met Noddy. Eerste parcours foutloos, 79,5 stijlpunt en een 2e prijs! 2e parcours helaas een strafpunt voor tijdsoverschrijding, maar wauw wat was ik blij!
November

Onze laatste wedstrijd van dit jaar: Het Konag pompoenenconcours in Sonnega! Allebei de parcoursen een pechbalkje maar heel fijn gereden, dus een mooie afsluiter van dit jaar!
Deze maand hebben we een maandje rust en trainen we lekker verder. Dit indoor seizoen ons lekker gaan focussen op het springen en straks in april ook weer dressuur concoursen mee pakken. Over 2 maanden ook de Friese Kampioenschappen springen, waar we ons dus nu op gaan concentreren.
Respect als je alles hebt gelezen, want ik heb er toch maar weer een lang verhaal van gemaakt
Iedereen fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!