januari
Tja...als de wei leeg is en je toch echt je gras niet kunt missen
Berm-maaier

februari
na lange tijd er weer op gekropen. Nu nog zonder zadel wegens gebrek aan iets wat echt goed paste. Daarom alleen wat stapwerk.

maart
Even genieten van de zon en inmiddels met een barefoot lexington, hier moest vooral ik erg aan wennen

april
Monique van der Kamp kwam langs om aan haar portfolio te werken

mei
Ook Jill van Equi photography kwam langs en schoot prachtige plaatjes

...in mei werd ook Astor zijn tweede dochter geboren, deze keer uit een nrps merrie

juni
tijd voor de hoefsmid, Astor vind het heerlijk in de hoefstal: beetje hangen en lekker om je heen kijken

deze maand stond ook in het teken van zijn 'dates'

juli
tijd om Astor aan zoveel mogelijk vreemde dingen en nieuwe omgeving te laten wennen ter voorbereiding op zijn aanwezigheid bij het evenement 'Agrifestijn'

augustus
maand van het Agrifestijn, wat was ik zenuwachtig
...zou hij zich netjes en rustig gedragen tussen vreemde paarden, op vreemd terrein en dan ook nog lief zijn voor de bezoekers. ....Natuurlijk helemaal ongegrond al die stress, meneer gedroeg zich voorbeeldig
Hij werd daar vastgelegd door Fenna van FennaFocus
...en door een bezoeker

september
Rochelle van Rchell fotografie kwam langs om aan haar portfolio te werken (en daar werken wij graag aan mee
)

Oktober, november, december
druk, druk, druk in deze periode dus weinig fotomateriaal. In deze maanden hebben we ook een super bijrijdster gevonden zodat Astor lekker aan de gang blijft

Ik hoop nog vele jaren van Astor te mogen genieten, het is er écht één uit duizenden