In oktober heb ik deze foto's laten maken omdat Bogan zou gaan verhuizen wegens verkoop. Gelukkig had mijn buik al wel een behoorlijk formaat dat het al wel ging.
We wisten alleen niet dat dit ook gelijk afscheidsfoto's van mijn buik zouden zijn, 3 weken na het nemen van deze foto's hebben wij namelijk afscheid moeten nemen van ons dochtertje na 23 weken zwangerschap. Deze foto's zijn voor mij dus erg emotioneel om naar te kijken, maar ik ben er ook ontzettend blij mee!
Bogan is een ware GVR van 1.80 (of iets meer) Hij is zo relaxed, lief, braaf en fantastisch om mee te werken dat je zijn grootte al snel vergeet. Behalve met opstappen dan
De foto's zijn gemaakt door mijn extra broer, die 0 ervaring heeft met paarden(fotografie) maar zulke mooie plaatjes maakt dat ik hem zonder enige twijfel hiervoor gevraagd heb. (Hij is ook meegeweest naar Noorwegen om ons huwelijk te fotograferen en hij heeft enkele dagen voor de bevalling ook een zwangerschapsshoot voor ons gedaan) Elke keer weer sta ik versteld van de mooie plaatjes.
Het was even kiezen uit 350 foto's maar heb er 15 uit gekozen. Hopelijk genieten jullie ook van deze plaatjes!
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13
Tja, op zo'n reus moet je weleens bukken voor de bomen!

14
Jammer dat deze niet helemaal gelukt is en Bo niet stil wilde blijven staan, het groen is hier zoooo mooi!

15
En van sportpaard weer gewoon in gewone kloffie lekker naar buiten in de paddock

Bedankt voor het kijken allemaal en ik hoop dat jullie deze foto's net zo mooi vinden (en zo niet, helaas :Y ik ben er heel erg blij mee)
Mooie foto's!