Een jaar in vogelvlucht met Kuni en Alfa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxlinde

Een jaar in vogelvlucht met Kuni en Alfa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 17:25

Een jaar gaat zo om, vooral nu ik Kuni al 19 jaar heb en Alfa 2,5 jaar.

1. Vorig jaar december ben ik gevraagd of ik sinterklaas op mijn karretje wou mee nemen naar de basisschool bij mij in de buurt. "Maar natuurlijk!". Gelukkig is Kuni een bomproef paard, die het niets aan vond <3
Afbeelding

2. januari, Alfa kreeg een nieuw zadel, waarop ze steeds lekkerder ging rijden.
Afbeelding

3. februari, dan ook lekker een maandje fijn veel buiten rijden. Af en toe mochten Kuni en mijn leskindje ook mee.
Afbeelding

4. maart, een maand van genieten, vooral als ik zag dat mijn vriend mijn paarden steeds leuker begon te vinden. Al dikke metties met Kuni
Afbeelding

5. april, ik sliep een weekend bij mijn vriend, hij had een hardloop wedstrijd, waarop ik s' ochtends een telefoontje kreeg van mijn vader. "Kuni is koliekkerig, ik houdt hem in de gaten en ga zo wel even een stukje met hem lopen, het valt mee dus blijf maar daar. Als het niet gaat bel ik je wel." Ik vertrouw op mijn vader en ben gebleven tot na de wedstrijd. Toch had ik het gevoel dat Kuni mij nu nodig had en ben meteen na de wedstrijd naar huis gereist, waarop ik een hinnikende kuni aantrof in de stal. OPLUCHTING, als kuni hinnikt, is het nog oké. Deze maand dus niet te hard gewerkt, en vooral lekker gewandeld.
Afbeelding

6. mei, de winter conditie van beiden paardjes weer fijn opgepakt. Af en toe ook samen aan het werk.
Afbeelding

eind mei ook met Alfa een cross gereden samen met twee andere vriendinnen. Puur voor de lol.
Afbeelding

7. juni, bij kuni gingen de haardjes er heerlijk af
Afbeelding

Mijn oudste leskindje werd te groot voor Kuni, waarop ze voortaan op alfa mag lessen!
Afbeelding

8. juli, een maand van twee keer op vakantie gaan. Maar als ik thuis was, lekker zwemmen!
Afbeelding

9. augustus, alfa lekker door getraind en ze liep in de dressuur en springen heerlijk!
Afbeelding

Afbeelding

10. september, school begint bijna en het baasje van Isa en ik zouden straks weer minder tijd hebben om met de tweespan weg te gaan..... dusss nog even genieten.
Afbeelding

11. oktober, een mooie nazomer+het mais van het land= CROSSEN EN GENIETEN
helaas geen foto van het crossen.....
Afbeelding

Ook lekker met kuni door getraind in het lange lijnen
Afbeelding

12. november , ik mocht met alfa oefenen op een cross baan op de manege. Enn daar kon ik echt merken waarvan Alfa pas echt van geniet!! Niet heel hoog gesprongen, maar ik was al blij als ik haar onder controle had.
http://i67.tinypic.com/35hppg2.jpg

http://i64.tinypic.com/2a5y9fm.jpg

13. dit jaar december, Kuni heeft er sinds kort een verzorg meisje bij, omdat ik het steeds drukker krijg met school. We doen nog veel samen totdat de band goed genoeg is om alleen te werken. In ieder geval is ze al gek op hem, en van de sint heeft ze al een fleurig halster gekregen.
http://i68.tinypic.com/15wijy9.jpg
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 14-12-15 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in linkjes gezet, maximaal 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan.

nienkehelia

Re: Een jaar in vogelvlucht met Kuni en Alfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 18:01

leuk