2015 was me het jaartje wel...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liedrie

2015 was me het jaartje wel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 18:41

Hallo allemaal! *\o/*
Er is alweer bijna een einde gekomen aan 2015 en daarom dit onderwerp. :o Veel meegemaakt dit jaar met mijn verzorgtinker Chicota, eerste lange buitenrit gemaakt, gehoord dat je waarschijnlijk verkocht zou moeten worden ;( , springen opgebouwd en nog veel meer. Ik zal jullie alvast verklappen dat ze uiteindelijk gelukkig niet is verkocht, waar ik uiteraard super blij mee ben. :P Alle foto's waar ik niet op sta heb ik zelf gemaakt. ;)

Afbeelding
Buitenrit naar het strand <3

Afbeelding
Springen opbouwen 8-)

Afbeelding
Even knuffelen na dressuurlesje <3

Afbeelding
Natuurlijk ook even ontspannen :Z

Afbeelding
Toen ik een weekje weg was kreeg ik een heel naar bericht: Chicota moet waarschijnlijk verkocht worden. :n Ik heb veel tranen verloren, want ze is me zo dierbaar. Y;( Er was al iemand die haar wilde kopen maar gelukkig heeft het liefste baasje ervoor gezorgd dat ze nu nog daar staat. :)F

Afbeelding
Dus we gingen door! +:)+

Afbeelding
En ook weer lekker grazen in de zon :9

Afbeelding
Uitstappen na het crossen door de plassen in de bak :+

Afbeelding
Veel leuke ritten gemaakt, alleen wel veel aan de lijn want we zijn bezig met verkeersmak maken en het gaat steeds beter <3

Afbeelding
En als laatst nog een foto van op het strand. :) Ik hoop nog veel jaartjes lekker te rijden met haar, en ik wil ook nog een keer een fotoshoot met d'r doen <3 Dus wie weet wat 2016 ons brengt, ik hoop veel goeds! :))
Ik hoop dat jullie het leuk vonden. :evaw:

sunnybellami

Re: 2015 was me het jaartje wel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:17

leuk overzicht

nexus13

Re: 2015 was me het jaartje wel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:40

Was echt een super jaartje. Altijd gezelig met jouw en chicota <3 jullie zijn echt een top team :#

kieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:06

Jullie zijn egt top team <3
Ik weet zeker dat je ooit bitloos hop naar buiten kan :)
Hopelijk blijven jullie nog velen jaren samen +:)+
Xxxx