Januari.
We begonnen nog goed, ik had sinds augustus vorig jaar een eigen pony waar ik helemaal dol op was.

Aangezien ze nog maar 2,5 jaar oud was, waren we voornamelijk bezig met de basisdingen, lekker wandelen en uitgebreid knuffelen. De rest van de tijd stond ze in een grote gemengde kudde te spelen met haar vriendjes!

Helaas raakte ik mijn baan kwijt en door nog wat andere persoonlijke probleempjes was ik genoodzaakt haar te koop te zetten

Februari, maart en april
Mijn meisje stond te koop, in de tussentijd hebben we genoten van de laatste leuke momenten.
Ons laatste rondje bos:

Onze allerlaatste foto samen, op de laatste dag dat ze van mij was:

In april is ze verkocht en ik mis haar nog iedere dag
Mijn allerlaatste foto van haar:

Mei.
Tijd voor wat vrolijks! Ik mocht bij mijn vorige instructrice gratis een paardje bijrijden, als ik zou helpen op stal. Dat aanbod sloeg ik natuurlijk niet af

Meet Figaro:

Ik had een paar jaar terug al kunnen lessen met hem en hij vulde een klein beetje het gat op nadat ik mijn pony verkocht had.
De zomer.
Ik heb veel gereden en gelest met Figaro:

Maar ik kreeg steeds minder zin om heen te gaan en ik verloor een beetje het plezier in de paarden. Bij ieder paard wat ik zag, moest ik denken aan de klik die ik had met mijn pony en dat ik die klik nooit meer zal hebben met een ander paard. Ik besloot even een pauze te nemen van de paarden en daarna zou ik wel zien hoe het zou lopen.
Even een sprongetje naar december.
Uiteindelijk begon het weer te kriebelen (eens een paardenmeisje, altijd een paardenmeisje ben ik bang
)Daarom was ik weer opzoek naar een leuke verzorgpony en kwam ik uit bij Nordent, een leuke haflinger hier in de buurt! Sinds gisteren ben ik zijn nieuwe verzorgster
Uiteraard heb ik nog geen foto's, maar die zullen snel volgen

Ik hoop in 2016 weer veel paardenplezier te hebben!