Ook wij kunnen niet ontkomen aan ons 2015 topic. Met zijn vieren staan we sterk.
Dante = De 5 jarige Vosbonte shetlander merrie.
Coco = De 6 jarige Zwarte shetlander merrie.
Ilayla = De 3 jarige Zilverappel NMPRS merrie.
Linkjes kijken is leuk!

Januari 2015
Ons jaar begon uiteraard in Januari. Januari was niet bepaald mijn maand. Ons hondje, onze allerliefste Jack-russel Nina werd ernstig ziek. Lymfeklierkanker. Hierdoor ben ik weinig naar stal gegaan en hebben de ex-verzorgsters van Dante, Coco en Ilayla hen veel verzorgt. Nina had veel zorg nodig, en daar ging de tijd aan op. Ondanks dat, deden de drie dikkerds alles om mij vrolijk te maken. Zo trokken ze vaak gekke bekken.
Uiteindelijk werd Nina 26-01-2015 ingeslapen.1.

Februari
De maand van het wandelen! Zo kocht ik voor Coco een prachtig roze halster met diamantjes en kregen Dante en Ilayla een nieuwe deken. Ook was dit de maand dat Dante en Ilayla heerlijk in hun vel zaten. Gek doen, rennen, springen en vliegen.

Coco met haar bling-bling halster

3

Maart
Ondertussen waren mijn (ex)verzorgsters gestopt. En hadden we weer een nieuwe verzorgster gevonden. Een jong meisje die graag de ponyrace op Coco wou rijden. Nou prima toch!
Samen trainde ze dag in, dag uit. Coco was gek op haar, en het meisje was gek op Coco. Ook ging ik mee naar kinderfeestjes met de pony´s en gingen we langs een basisschool. Ook bezochten Dante en Coco voor het eerst het strand! En was was dat leuk!4

April
The-Birthday-Month zoals ik het noem. April was een heerlijke, rustige maand. Zo werd 27-04 mijn kleinste dame Ilayla 3! Dit betekende voor haar dit jaar beginnen met een rustige start van het echte werk. Zo werd 28-04 Dante alweer 5, en 29-04 werd ik 18. In April heb ik enkel deze 2 fotoś gemaakt.
Het was zo heerlijk weer.
Lekker weertje...
5

Mei
Rond 11 mei mochten de pony´s voor het eerst weer het land op! Heerlijk vonden ze het! Ook werd Coco 04-05 alweer 6 jaar. En wat een voorbereidingen moest Coco treffen! We trainde hard verder voor de ponyrace.
Weiland
Juni
De ponyrace!!! Althans, de eerste.
Coco gedroeg zich voorbeeldig en we werden 1e. Coco heeft zelfs nog even naar de clinic van Eva Roemaat met haar knappe Haflinger Shilas staan kijken. Nu maar hopen dat ze er wat van had opgestoken.
6.

Juli
De maand van de Echte ponyrace en de kinderfeestjes en het genieten van het heerlijke weer.
Zo gingen we veel mennen, zwemmen en wandelen.
Hier op het kinderfeestje.
7.
.jpg)
Ze droeg zich voorbeeldig. Coco is echt een kinderpony. Zo zeker als ze zich voelt tussen de kleine kindjes, zo onzeker is ze bij de volwassenen. Ondertussen braken we aan op het moment dat de grote race kwam. Coco werd dit jaar 3e!
De ponyrace..
Augustus.
Zwemmen, zwemmen, zwemmen en nog eens zwemmen!
Ilayla had een hekel aan water, en die namen we niet mee. Coco en Dante vonden het heerlijk! Ook stond Coco regelmatig voor de kar, en Ilayla trainde lekker in de bak verder. Zwemmen
Ook liepen er in Augustus ineens Wilde Indianenpony´s op stal.
8.

9.

September
Ik ging weer naar school na een heerlijke zomervakantie en qua tijd was dat weer even wennen. Maar we deden nog genoeg leuke dingen. Zo ging Coco veel wandelen! Ondertussen stopte mijn Race-verzorgstertje ook. Op dat moment veranderde alles. Ik kreeg steeds minder tijd en dat vond ik niet eerlijk voor de pony´s. Emotioneel typte ik een advertentie op bokt om te pony´s te verkopen. Maar ik kon het niet.
Ze gaan mij aan het hart, en ik was bang dat ze slecht terecht zouden komen. De advertentie heeft precies 8 minuten en 43 seconden online gestaan.Al gauw kwam ik toen ook in contact met mijn huidige verzorgstertjes. Twee onwijs lieve meiden die ik voor geen goud kwijt wil.
10.

Oktober
Vanaf Oktober begonnen de meiden met verzorgen. De pony´s stonden nogsteeds heerlijk op het land en ze genoten van de groene grasjes. Zo besloot Dante mij de schrik van mijn leven te geven met ineens onwijze uiers, en vertoefde Ilayla het liefst tussen de mannen met de ballen.
Dante bleek niks te zijn. Alhoewel er nogsteeds harde schijven bij de uiers zitten, hoef ik me geen zorgen te maken volgens de DA. Ilayla... tja... die ontsnapte continu en kroop onder hekjes, door draadjes etc door. Vreselijk. Maar goed.
Oktober was ook de maand dat Ilayla voor het eerst een ruiter op haar rug kreeg. (Tijdens het wandelen buiten) En ze geen stap verkeerd deed!
11.
.jpg)
November
Was de maand dat de pony´s weer naar voor kwamen in het paddock, een hooiruif kregen zodat ze 24/7 hooi konden eten, en onwijs aankwamen.
Dag vette-grasbuikjes, hallo nog vettere hooibuikjes.
Ik heb deze maand veel gewandeld en niet echt foto´s gemaakt.December
De maand van de kerstfoto´s. Drukke pony´s en wandelen...
12.

Knappe Ilayla
13.

MiniArab Dante..
14.

Drukke mooie Coco
En als laatste... de foto van ons huidige clubje..
Ponyliefjes en mijn twee lieve verzorgmeisjes Ashley - Ik en Vicki !

Ik wens iedereen een mooi 2016 jaar toe, met veel geluk en liefde en gezondheid.
Op naar 2016...
Bedankt voor het lezen & Kijken. Nogmaals Linkjes zijn de moeite waard!
Spoiler:
Wij hopen op uitgelicht.
Wij hopen op uitgelicht.