Bailey is nu 10 jaar oud en zes jaar bij mij, Wente is vijf en drie jaar bij mij.
Ze staan in een grote gemengde kudde maar trekken altijd samen op
Allebei zijn ze zo gemotiveerd en blij als ik ze roep en ze mee mogen om wat leuks te gaan doen! Onze achtertuin is de Hoge Veluwe
Hier ons jaaroverzicht in foto's. Erg moeilijk kiezen, want het was een superleuk jaar met ontzettend veel hoogtepunten.
Januari
Zalige winterritten op de Hoge Veluwe. Winterkleding aan, pony met wintervacht als een ijsbeer dus niets om ons tegen te houden. Uitgestorven vlaktes, kille wind in je gezicht en bevroren blaadjes op de grond. Genieten voor ons.

Februari
Handpaardenritjes doen we het hele jaar door bijna wekelijks, ook langere ritten maken we zo. Superleuk!

Maart

April

Mei

juni
De trukendoos oefenen is iets dat Wente graag doet! We doen dit vaak als afsluiter na wat dressuurwerk, of voor of na het freestyle rijden. Juist die combinatie vinden we super!

Juli

Augustus

September
Als de heuvels paars kleuren.... Zo mooi dat ik zoveel mogelijk ritjes naar die prachtige heuvels van de Posbank plan in die periode. Zó magisch mooi!

Oktober
Hoge Veluwe, het burlseizoen. Te paard langs de wildspotters gereden en ook even herten gekeken. Toen tijd om het mooie zand over te steken.

November
In november kwam Evelien van EBfotografie om mooie plaatjes van ons te maken, met supermooi resultaat!

En ook de eerste vrieskou. Speciaal extra vroeg mijn bed uit om ervan te genieten, zo heerlijk!
) Nogmaals: erg mooie plaatjes TS!
Wat een prachtig gebied zeg, echt heerlijk!
en dat is bij zulke schitterende foto's. Zo mooi, en zoveel vrijheid en plezier straalt het uit.