Graag wil ik mijn blijdschap met jullie delen. Na 7 jaar lang pony's/paarden voor andere mensen te hebben gereden kon ik nergens anders van dromen dan een eigen pony.. Ik had genoeg kennis opgedaan en was oud genoeg om zelf een pony te kopen, dus de zoektocht kon beginnen!
Ik was net twee weken aan het rondkijken op internet toen ik een pony tegenkwam waarvan ik dacht WAUW jij bent mijn droompaardje, het verhaal erbij, haar uitstraling op de foto's, het klopte gewoon allemaal. Gelijk de advertentie aan mijn moeder laten zien en ook zij was helemaal verkocht.. proberen te bellen, maar niemand die opnam.. Ik moest helaas naar school, maar in mijn achterhoofd bleef ik maar aan de pony denken, Fay was haar naam. Aan het einde van mijn schooldag werd ik gebeld door mijn moeder dat ze me kwam halen en we direct naar Brabant gingen om bij Fay te gaan kijken. We waren de eerste die contact hadden opgenomen met nog 13 mensen na ons op 1 middag!
Die dinsdagavond zijn wij als eerste van iedereen wezen kijken en heb ik op haar gereden. Ik was verliefd! De volgende ochtend gebeld dat we haar heeel graag wilden, en die zaterdag konden we haar gelijk ophalen!
Ze staat nu sinds 10 oktober bij mij en ik ben gelukkiger dan ooit, wat een top pony is ze! Ze is een (grotendeels) Arabische merrie van 5 jaar oud. Toen ze bij me aankwam was ze ontzettend bang en had ze veel spanning, nu een aantal weken later gaat dit zó veel beter. Onze eerste lessen samen gehad en ze leert ontzettend snel.
Ik heb voor jullie een aantal foto's op een rijtje gezet, ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden!