Ik heb nu iets langer dan een jaar een verzorgpaard.
Het leek me daarom wel leuk om een overzichtje te maken.
Mijn verzorgpaard is een Appaloosa. Hij heet Apache.
Helaas kan ik niet heel vaak naar hem toe, maar als ik er ben is het altijd leuk:)
De eerste ontmoeting was in de kerstvakantie. Het had toen gesneeuwd dus ik kon niet rijden.
Wel er eventjes op gezeten zonder zadel.

De eerste keer dat ik op hem reed was denk ik in maart. Het regende toen helaas heel hard.

De eerste keer dat ik een topic aanmaakte over Apache was na de derde keer rijden. Hier had mijn moeder een aantal foto's gemaakt waar ik heel blij mee ben
[RIJ-ITP] 3e keer op Apache

Tussendoor heb ik natuurlijk Apache ook verzorgd. In de zomer kon ik hem lekker in de wei borstelen. Erg fijn.

En verder bleven we gewoon lekker door rijden.

Na de vakantie kwam de eerste keer galopperen met hem.
Niet een hele fijne galop, zeker niet voor mijn nek/schouders. Maar het was wel erg leuk.
Heb hier niet veel foto's van maar wel een topic.
[RIJ-ITP] Appaloosa Apache
En dan nu de laatste van dit jaar.
Het is helaas alweer een tijd geleden
Maar ik hoop er voor nieuwjaar nog een keertje heen te kunnen. Ik heb heerlijk kunnen rijden terwijl een vriendin foto's maakte. Er staan meer foto's in het volgende topic.
[RIJ-ITP] Rijden in 't avondzonnetje

Na het rijden heb ik zelf de camera nog eventjes overgenomen. Hier zijn toch een aantal leuke foto's uitgekomen
Dit is ook het eerste (en enige) topic van Apache wat uitgelicht is geweest
[ITP] Een stippel in 't avondzonnetje

Ik hoop het komende jaar vaker naar Apache toe te kunnen en dat we nog veel leuke dingen kunnen doen.
Alle (rij)tips zijn welkom natuurlijk.