2015 een jaar met diepe dalen en hoge bergen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Papilio

2015 een jaar met diepe dalen en hoge bergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 20:54

Hee allemaal,

Het is een jaar geweest met vele diepe dalen en hoge bergen. In maart kwam mijn droompaard Ma-cherie bij mij. Vanaf het begin was duidelijk dat er iets niet klopte helaas hebben we haar in oktober moeten laten in slapen. (meer info alleen via pb).

1. Mijn eerste wedstrijd na een lange gezondheidsbreak. Januari 2015 waagde ik de gok en behaalde ik een mooie eerste plaats.

Afbeelding

Protocol

2. In maart kwam Ma-cherie in mijn leven wat een droom had moeten worden werd een nachtmerrie. Desondanks heeft ze een heel speciaal plekje, ben ik dankbaar dat ze op mijn pad kwam en heb ik veel van haar geleerd.

Afbeelding

Cherie 2

afscheid nemen

3. In augustus vervulde mijn manege mijn wens om een keer weer naar het strand te gaan. We behaalden daarmee de plaatselijke krant. Tot de dag van vandaag ben ik ook hier heel dankbaar voor. (jaartal op de foto klopt niet haha)

Afbeelding

4. In augustus reed ik mijn eerste para-dressuur wedstrijd, ik startte L1 en behaalde nette punten (176) en een mooie eerste plaats. (op een onbekend paard).

Afbeelding

Het in ontvangst nemen van mijn protocol van niemand minder dan Joyce (bondscoach para-dressuur)

Protocol

5. Ik ontmoette Wizz in augustus. Net na zijn castratie kwam hij naar mij en deden we een fotoshoot.

Afbeelding

6. We begonnen twee weken later langzaam met trainen. En groeiden steeds meer naar elkaar toe deze foto is nog een paar weken later.

Afbeelding

7. In september reed ik weer een para-dressuur wedstrijd. Ook ditmaal niet op Wizz omdat het voor hem nog te vroeg was. Ik startte Grade 3 en reed de officiële proef ( Para equestrian dressage team test 2010 20x40 arena) van deze klasse. Deze proef lag voor mijn idee nog boven mijn kunnen op dit moment. Maar het was erg leerzaam en ik kreeg wederom weer mooie feedback. Ik behaalde 60% en was hier best tevreden mee. De contra galop viel hij uit, en het schouderbinnenwaarts en keertwending om de achterhand op de ene hand ging niet lekker desondanks nog mooie punten.

Afbeelding

Nog een foto

we kregen kaartjes voor appassionata 2015

8. ik vervolgde de training met Wizz.

Afbeelding

9. Een paar weken geleden kreeg ik een geweldige kans. Ik mocht les volgen op Dressuurstal van Baalen. Daar heb ik zo ontzettend veel geleerd. Ik ben zo blij en dankbaar met deze kans!!

Afbeelding

Nog een foto

10. Ik heb zo genoten van de les. Het was zn fijn paard en wat een mooi beenwerk!! De tips neem ik mee en ga ik mee aan de slag. Ook heb ik nog een mooie kans gekregen dankzij hen, maar daar over later meer!

Afbeelding

11. Verleden week kregen Wizz en ik een dipje in de training. Gelukkig helpt onze instructeur ons er goed doorheen. Hij zit hoog in zijn energie en ik heb momenteel juist te weinig omdat ik mij niet fit voel. We reden hierdoor met wat meer spanning en ik kreeg daardoor meer balans problemen. Daarom even mijn rugtas afgedaan en daarmee kwam de ontspanning weer meer terug omdat ik dan ook zekerder ben. Gelukkig hebben we de ontspanning met extra les afgelopen week weer terug gevonden en rij ik ook weer gewoon met rugtas en maken we weer mooie stappen. We zijn de zij-gangen aan het oefenen. Als jullie het leuk vinden zal ik binnenkort weer een rij-itp maken.

Afbeelding

Nog een fotootje

12. nog eentje om af te sluiten

Afbeelding

Bedankt voor het kijken!

xPabloBokt
Fotograaf

Re: 2015 een jaar met diepe dalen en hoge bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:00

Wat een mooi overzichtje en wat is Wizz een leuk paard! :)

Lynnc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:05

Heel knap en respect voor je doorzetting.
Jammergenoeg worden hoogtepunten vaak afgewisseld met dieptepunten, maar daar komen we sterker uit :)

Nog heel verl succes in de toekomst!

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 21:17

xPabloBokt schreef:
Wat een mooi overzichtje en wat is Wizz een leuk paard! :)

Dankje! Ik ben ook heel blij met hem! <3

Lynnc schreef:
Heel knap en respect voor je doorzetting.
Jammergenoeg worden hoogtepunten vaak afgewisseld met dieptepunten, maar daar komen we sterker uit :)

Nog heel verl succes in de toekomst!

Dankje komt helemaal goed!

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:22

Heel veel succes met Wizz, hopelijk is de ontspanning snel weer helemaal terug! Vind het super hoe jullie het aanpakken!

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 21:43

xxdomiixx schreef:
Heel veel succes met Wizz, hopelijk is de ontspanning snel weer helemaal terug! Vind het super hoe jullie het aanpakken!

Dankje, komt helemaal goed! Het is nu al vrijwel weer helemaal terug. Hij doet zo enorm zijn best <3