2015....
Ook dit jaar genoten van Doosje.... en plezier moet je zelf maken zeggen ze wel eens en dat is ook zo.
We genieten altijd van onze bosritjes.
Samen met dinnetje Marinda en haar Pientje of Feyda.
1:

Of met dinnetje Wendy met haar Armando...
2:

En als Mando dan niet geheel rad is dan mag je van Wendy op haar Armando genieten in het bos terwijl zij op haar Anne rijdt.....
Gelukkig de goede kleur oortjes.
3:

Af en toe een rondje springen hoort er natuurlijk ook bij... hoe blij kan ik hem daarmee maken.
4:

Zoals ieder jaar zijn we ook dit jaar voor de 7e keer eind mei met de haflingermeiden naar de Veluwe geweest.
Hier genieten we echt van en kijken er ook altijd naar uit.
5:

6:

Wie rijdt er een stukje mee?
In galop over het Kootwijkerzand
Dit jaar was ook het Haflingerweekend van de Aangespannen Haflinger en mijn doel dit jaar was de parade met de vlag te rijden... ik zou zeggen... Missie geslaagd.
7:

En waar we ook paardenvoetbal hebben gedaan....
8:

En onze eerste winstpuntjes in het M2 hebben gereden.

9:

Maar ook het jaar waarin ik met dinnetjes Marinda, Wendy en Marin haar vriend Ane weer een andere uitdaging ben aangegaan..... koetjes vangen.
Wat een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
KBK kwam mooie foto's maken die ik nog steeds koester.
10:

De oortjes vielen er haast af toen de koetjes binnen kwamen

11:

Dan krijgen we de schriktrainingen die ik ieder jaar organiseer op onze stal in samenwerking met Sense4horses.
Bij onze training is zelfs RTV Drenthe komen filmen voor ... de week van het Paard.
Juni
12:

November
13:

Natuurlijk mag de fotomeeting ook niet ontbreken met allemaal geweldige fotograven.
14:

En mijn lang gekoesterde herfstfoto's...
14:

Ik hoop dat we ook in 2016 onze dromen kunnen waarmaken waar vooral plezier de overhand heeft,
dat we Z1 startgerechtigd mogen worden, weer naar de Veluwe kunnen en naar het Haflingerweekend en vooral kunnen genieten.
Carpe Diem... iedere dag van mijn blonde vriend.