Jullie zien me af en toe wel eens voorbijkomen met mijn lieve half-pension pony Buddy. Zoals ik elke intro begin, of het nu bij het springen of in dressuur is, moet je ermee rekening houden dat Buddy 6 jaar is en ik hem sinds juli rij. Ondertussen loopt hij veel fijner, lijkt hij ook veel plezier te hebben in het werk en doen we van alles wat. We springen (want daar heeft hij ook een evolutie in gemaakt, maar daar gaat het topic niet over), gaan op buitenrit, rijden in de piste dressuur en hobbelen ook wel eens zonder zadel en hoofdstel rond. Nu, geniet er maar van!
Mijn werkpunten zijn vooral mijn handen en mijn hielen. Maar andere werkpunten mogen ook steeds vriendelijk aangehaald worden! Een berichtje is ook altijd fijn!
1. Ik laat jullie eerst zien hoe we vroeger te werk gingen. Pony niet actief, handen mogen hoger en ja, mijn houding..

2. Maar zo ging het vandaag!

3.Verzamelen

4. En weer verruimen

5. Van hand veranderen

6. En galopje! Hier was ik zo aan het lachen omdat hij net een bok had gegeven die ik niet zag aankomen.

7. EN even later hing hij het showbeest uit.

8. Hier loopt hij idd te diep en dat wordt er ook steeds uitgereden. Maar ik vond zijn beenwerk hier zo fijn..

9.Byebye! EN bedankt om alvast eens een kijkje te nemen!
Dankjewel!
wat is zijn stokmaat?