Een leven lang met shampie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eline_S_S

Een leven lang met shampie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 19:30

Shampie (shampoo) is vandaag verkocht aan Suzanne. Shampie kreeg niet meer de aandacht die ze verdiende, terwijl ze nog zoveel kan!

Toen ik in groep 8 zat, kreeg ik een verzorgpony shampoo. Echt werkelijk een k*t beest. Hoofd naar beneden en slepen maar :D. En ik had zo mijn Penny momentjes.
Afbeelding
En de ultimate Penny doet natuurlijk aan vrijspringen!
Afbeelding

De dochter van de eigenaar had er altijd op gereden, dus longeertouwtje eraan en weer oppakken! Ging niet altijd zo lekker..
Afbeelding
In deze tijd ook vaak lekker door het bos gewandeld. Ze ging alleen altijd gras eten, en zij wandelde meer met mij dan ik met haar.
Afbeelding

Toen groeide ik steeds meer, en werd ik toch echt te groot. Af en toe nog een ritje zonder zadel.
Afbeelding
Springen ging ook steeds beter! En ze begon mooi te lopen _/-\o_
Afbeelding
Afbeelding

Inmiddels had ik een eigen haflinger gekregen, waardoor ik eigenlijk bijna tot geen tijd voor shampie had. Zo werd ze steeds dikker, en haar conditie ging achteruit. Toen besloten te beginnen met mennen. Vond ik wel leuk. Tuig gekocht, geoefend en geoefend. Helaas niet verder gekomen dan sturen etc, omdat ik er niet aan toe kwam.
Zo ben ik op zoek gegaan naar een (nieuwe) verzorger voor haar, maar dit is ook niks geworden. Zo kwam ze stil te staan. Zo af en toe kwam ik er nog langs om te poetsen en even wat grondwerk, en dan was ze zo blij!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Omdat ze elke keer zo ontzettend blij was als ze aandacht kreeg, heb ik de knoop doorgehakt, en met de eigenaren overlegd. En ja, ze mocht wel naar een nieuw huisje! Ze deden er ten slotte toch niks mee. Op de bokt markt gezet, en ik kreeg gelijk, binnen één uur 6 reacties! Toen een afspraak gemaakt met de gene die mij het beste leek. Deze zijn niet op komen dagen -O-. Toen een afspraak met Suzanne gemaakt. Ik ging er eigenlijk automatisch al van uit dat er niemand zou komen. Weet niet waarom. Totdat er een auto om de hoek kwam scheuren! Shampie is vanochtend opgehaald, en ze was super rustig! Ik ben Suzanne heel erg dankbaar dat ze met shampie aan de slag gaat! Ik had niet beter kunnen wensen :D
Vlak voor dat ze weg ging nog een paar laatste foto's gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding

Eline_S_S

Re: Een leven lang met shampie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 20:36

Niemand?..

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:39

wat een moois pony! jammer dat hij weg is, maar wel knap van je dat je de knoop door hebt gehakt :(:)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:51

ahgossie wat een leukerd die gaat nog een leuk leventje tegemoet

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 20:58

:D :D

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 13:10

Verder niemand meer? -O-

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:20

Wat fijn dat ze nu weer alle aandacht krijgt dat ze verdient en wat knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt! Lijkt me erg lastig. Erg leuke pony!!

veerle_1001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:26

Erg leuke pony! Fijn dat ze nu op een plekje komt waar ze alle aandacht krijgt :)

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:46

Wat een geinige pony met echt een eigen karakter. Top van je dat je haar niet zomaar hebt laten schieten en een goed nieuw baasje voor haar hebt gevonden.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:57

Lekker eigenwijs koppie zit daar op!
Ben benieuwd wat Suzanne met Shampie gaat doen. Misschien wel het mennen oppakken?

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 23:22

Bedankt allemaal! Ze wilt inderdaad, als ze zich helemaal thuis voelt, het mennen oppakken. Er verschijnt vast nog wel eens een topic van haar :o

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 01:19

sterkte in elk geval

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 18:46

Shampie voelt zich helemaal thuis op haar nieuwe adres! Ze heeft al veel nieuwe vriendjes gemaakt, en past helemaal in de kudde :D

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:21

Ik ben benieuwd waar dit paard staat, toevallig hebben we van het weekend een pony gevangen die uitgebroken was en die lijkt sprekend op deze incl het zelfde halster etc! Leuk en vriendelijk beestje absoluut! Wel inderdaad heel eigenwijs haha!