Toen ik in groep 8 zat, kreeg ik een verzorgpony shampoo. Echt werkelijk een k*t beest. Hoofd naar beneden en slepen maar
. En ik had zo mijn Penny momentjes.
En de ultimate Penny doet natuurlijk aan vrijspringen!

De dochter van de eigenaar had er altijd op gereden, dus longeertouwtje eraan en weer oppakken! Ging niet altijd zo lekker..

In deze tijd ook vaak lekker door het bos gewandeld. Ze ging alleen altijd gras eten, en zij wandelde meer met mij dan ik met haar.

Toen groeide ik steeds meer, en werd ik toch echt te groot. Af en toe nog een ritje zonder zadel.

Springen ging ook steeds beter! En ze begon mooi te lopen

Inmiddels had ik een eigen haflinger gekregen, waardoor ik eigenlijk bijna tot geen tijd voor shampie had. Zo werd ze steeds dikker, en haar conditie ging achteruit. Toen besloten te beginnen met mennen. Vond ik wel leuk. Tuig gekocht, geoefend en geoefend. Helaas niet verder gekomen dan sturen etc, omdat ik er niet aan toe kwam.
Zo ben ik op zoek gegaan naar een (nieuwe) verzorger voor haar, maar dit is ook niks geworden. Zo kwam ze stil te staan. Zo af en toe kwam ik er nog langs om te poetsen en even wat grondwerk, en dan was ze zo blij!

Omdat ze elke keer zo ontzettend blij was als ze aandacht kreeg, heb ik de knoop doorgehakt, en met de eigenaren overlegd. En ja, ze mocht wel naar een nieuw huisje! Ze deden er ten slotte toch niks mee. Op de bokt markt gezet, en ik kreeg gelijk, binnen één uur 6 reacties! Toen een afspraak gemaakt met de gene die mij het beste leek. Deze zijn niet op komen dagen
. Toen een afspraak met Suzanne gemaakt. Ik ging er eigenlijk automatisch al van uit dat er niemand zou komen. Weet niet waarom. Totdat er een auto om de hoek kwam scheuren! Shampie is vanochtend opgehaald, en ze was super rustig! Ik ben Suzanne heel erg dankbaar dat ze met shampie aan de slag gaat! Ik had niet beter kunnen wensen 
Vlak voor dat ze weg ging nog een paar laatste foto's gemaakt.