We vliegen door de tijd heen, Zilady door de jaren heen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JustMyZtje

We vliegen door de tijd heen, Zilady door de jaren heen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 22:38

hallo allemaal :wave:
Ik maak zelden topics hier aan op bokt, maar ik vond het wel eens tijd dat ik een overzichtje maak van Zilady en mij.
achtergrond verhaal
Ik reed paard bij mijn vriendin die toen 2 pony's hadden. Haar opa fokte paarden en verkocht deze. Op een dag kwam er een paard bij mijn vriendin voor de verkoop. Er was gelijk een klik met mij en het paard (Zilady) en ik mocht er dan ook af en toe op rijden. Na een paar bezichtigingen en de winter die naderde ging ze terug naar de opa van mijn vriendin zodat ze op stal kon staan.
Ik heb haar daar een paar keer opgezocht en de volgende zomer kwam ze dan ook weer bij mijn vriendin staan. Weer begon ik te rijden en zelfs lessen te nemen. Toen werd de knoop doorgehakt, we hadden een proef periode van een maand om te kijken of ze wel echt bij mij paste. Alles ging goed tot we een buiten rit gingen maken, toen ik opstapte raakte ze in paniek en viel met het steigeren achterover, met mij eronder. Gelukkig niks ergs aan over gehouden maar wel veel vertrouwen was weg. De rest van de maand ging heel goed, wat dan ook de doorslag was om haar te kopen, onderweg naar de les werd ik verrast dat ze dan nu eindelijk van mij was, een echte penny droom! *\o/*

Klein paspoortje:
Zilady (Tilady x Crack C x Rockefeller
2006
1.65

geniet van de foto's!

1. Afbeelding
augustus 2011 ( het achterste paardje is Zilady, voorste de voormalige pony waar ik op reed)

2.
Afbeelding

3. Afbeelding

4.Afbeelding
ook springen werd een feit! (2013)

5.Afbeelding

6.Afbeelding
In de winter

7. Afbeelding
1 keer in het jaar gingen we een week naar St.Frans, een manege waar mijn vriendin staat zodat we ons eigen 'paardenkamp' hebben! dit doen we nog steeds! :D (2013)

8.Afbeelding
Ook hier op het St.Frans (2015)

9. Afbeelding

10.Afbeelding
Rijden is voor ons nog best een struikelblok, maar we werken hier hard aan!

11.Afbeelding
Bedankt voor de mooie jaren die we al hebben gemaakt :+:

12. Afbeelding
bedankt voor het kijken!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: We vliegen door de tijd heen, Zilady door de jaren heen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:51

ITP --> EJL-ITP

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:59

De naam van dit paard trok meteen mijn aandacht, een hele goede vriendin van mij haar opa fokte paarden en had paarden met dat soort namen had ik gehoord. Vriendin net geappt en blijkbaar kloppen mijn vermoedens, grappig! Zal de link naar haar toe sturen van dit topic, vind ze vast leuk om Zilady weer te zien.

Verder: Rijden ziet er goed uit hoor :j En wat leuk dat je ook springt!

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 23:03

Celine_Famke schreef:
De naam van dit paard trok meteen mijn aandacht, een hele goede vriendin van mij haar opa fokte paarden en had paarden met dat soort namen had ik gehoord. Vriendin net geappt en blijkbaar kloppen mijn vermoedens, grappig! Zal de link naar haar toe sturen van dit topic, vind ze vast leuk om Zilady weer te zien.

Verder: Rijden ziet er goed uit hoor :j En wat leuk dat je ook springt!

Haha wat leuk! Misschien van Zeeland? Ik denk dat ze suus verhoeven dan ook wel kend!

Tisicirenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:09

Ik ken Suus zeker, want dat is namelijk mijn nichtje. Wat leuk om te zien dat het zo goed gaat met Zilady en wat lijkt ze veel op Cirenti (mijn paard 3,5 jaar nu al) haar half zus.

Tisicirenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:15

Afbeelding

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 19:02

ZILAAAAA <3 <3 <3
Super leuk om jullie samen te zien groeien <3