Each night I put my head to my pillow I try to tell myself i'm strong because i've gone one more day without you. 

1. Begin januari was het dan zo ver ik ging voor het eerst bij misschien wel mijn toekomstige eigen pony kijken en ik wist gelijk dat het goed zat, dus zo gingen we dan het volgende weekend opweg om haar op te halen, mijn eerste eigen pony! Op zaterdag gingen we haar halen en op zondag hadden we gelijk onze eerste shoot.

Maar natuurlijk, één pony is geen pony dus zo kwam al gauw Dinky op mijn pad daar gingen we dan weer op weg naar de andere kant van het land en alwéér voelde het meteen goed dus een week later gingen we weer op weg naar de andere kant van het land om ook Dinky op te halen.
Toen we eenmaal in Ermelo waren kwam het moment van de waarheid, vinden ze elkaar wel aardig? we hadden ze gewoon samen in de wei gezet, even snuffelen met elkaar en vanaf dat moment waren jullie beste vriendjes. Vanaf toen konden alle leuke momenten samen beginnen.
Toen we eenmaal in Ermelo waren kwam het moment van de waarheid, vinden ze elkaar wel aardig? we hadden ze gewoon samen in de wei gezet, even snuffelen met elkaar en vanaf dat moment waren jullie beste vriendjes. Vanaf toen konden alle leuke momenten samen beginnen.

2. Wat een schatjes waren jullie toch samen.

We gingen veel samen mennen in het bos, Bella voor de kar en Dinky er achter de leukste tijd ooit hadden we met zijn 3'en
3. het beste uitzicht

Vanaf 1 Juli kreeg ik ook een superleuke leasepony erbij, Baio! Hij was wat dik aan het begin en we moesten nog erg aan elkaar wennen ondanks dat ik je al een tijd kende. Maar onze weg naar optimale samenwerking begaan we vanaf de eerste dag met vooral veel plezier, het is bij ons geven en nemen maar als ik hem nu al vergelijk met het begin WOW wat zijn wij veranderd. :d
4. een van mijn eerste sprongetjes samen met Baio

5. en ja dat gaat ook wel eens fout

Maar toen kwam die dag, die dag die ik nooit meer opnieuw zou willen beleven...
R.I.P. mijn lieve meisje, Bella Calluca, ik heb maar zo'n korte tijd van je mogen genieten maar dat was wel een onvergetelijke tijd...
Mijn ster die nu voor ALTIJD aan de hemel staat, wat mis ik je nog steeds elke dag lieve schat...
voor het hele verhaal klik hier -> [IM] van leuke buitenrit ... tot ergste nachtmerrie ooit
R.I.P. mijn lieve meisje, Bella Calluca, ik heb maar zo'n korte tijd van je mogen genieten maar dat was wel een onvergetelijke tijd...
Mijn ster die nu voor ALTIJD aan de hemel staat, wat mis ik je nog steeds elke dag lieve schat...
voor het hele verhaal klik hier -> [IM] van leuke buitenrit ... tot ergste nachtmerrie ooit
6. wat mis ik je

maar helaas, het leven gaat verder... Dus zo moet ik me ook aan mijn woord houden één pony is geen pony, dus opzoek naar een nieuw maatje voor Dinksel.
Ik wou het beste voor Dinky en niet zo egoïstisch zijn om voor mezelf te kiezen.
Ik gaf Bella en Dinky altijd best veel dagen vrij maar na dit wou ik dat ik meer tijd met ze had doorgebracht, dit heeft mij er toe aangespoord om meer te gaan doen en zo kreeg Dinky inplaats van 3 dagen per week vrij 1 dag per week vrij. Het heeft zo moeten zijn ook al is het natuurlijk niet leuk om je pony te moeten verliezen... Van de zomer kwam mijn vriendin (bokker miroxmill) langs en zij heeft erg leuke plaatjes geschoten, zie topic -> [ITP] Je moet dat ene moment fotograferen...
Ik wou het beste voor Dinky en niet zo egoïstisch zijn om voor mezelf te kiezen.
Ik gaf Bella en Dinky altijd best veel dagen vrij maar na dit wou ik dat ik meer tijd met ze had doorgebracht, dit heeft mij er toe aangespoord om meer te gaan doen en zo kreeg Dinky inplaats van 3 dagen per week vrij 1 dag per week vrij. Het heeft zo moeten zijn ook al is het natuurlijk niet leuk om je pony te moeten verliezen... Van de zomer kwam mijn vriendin (bokker miroxmill) langs en zij heeft erg leuke plaatjes geschoten, zie topic -> [ITP] Je moet dat ene moment fotograferen...
7.

Maar aan alles komt een einde, dus ook aan de zoektocht naar een nieuwe pony! De buren van Baio hadden een aantal leuke shetlanders staan en aan mij de taak om er 1 uit te zoeken, dus zo kwam Poco Ayasha op mijn pad! de klik tussen Dinky en Poco is niet dezelfde als dat Dinky en Bella hadden, maar die klik tussen Dinky en een pony zal ik ook niet zo gauw meer vinden. Zo volgde er natuurlijk ook een fotoshoot met Dinky en Poco!
8. meet Poco!

9. de 2 kleine dondersteentjes bij elkaar

10. en tot slot nog een foto met Dinky samen

Het gaat de laatste tijd supergoed! ik ben druk bezig met Dinky voor de wagen beleren en Poco mag nog een beetje puppy zijn 
respect als je alles hebt gelezen!

respect als je alles hebt gelezen!