Dit is alweer mijn 3e overzicht. Dat betekent dat ik mijn paardjes dus inmiddels 3 jaar heb. En ze gezellig in een kudde bij mij aan huis staan.
Ik geniet er echt van. En het afgelopen jaar ben ik bijna geheel werkloos geweest. Mijn paardjes zorgden ervoor dat ik buiten het solliciteren om ook veel leuke dingen kon doen.
Daarnaast ben ik echt heel blij met bokt. Alle mensen (vriendinnen) die in dit topic voorkomen, heb ik leren kennen via bokt. Met een aantal daarvan ga ik ook al bijna 3 jaar om. Echt geweldig!
Het jaar begon met ijs en sneeuw. Deze periode gaan we nu waarschijnlijk ook weer in. Brrr
Mijn paardjes houden van schaatsen...
1.

Mooi Sneeuwritje met Lianne en Mariska. Op de foto de 2 paardjes van Mariska.
2.

Daarna volgde een koude maar leuke fotomeeting. Dit was de allereerste keer dat ik met Rosalie op pad ging. Jetske was mee als fotograaf en Ellen ging mee om mij te helpen.
3.

Een hele toffe strandrit gemaakt met een gezellige groep! Onder andere Mariska, Amanda, Ellen. Yessica en Simone waren erbij.
4.

Mijn allereerste trail wedstrijdje. Een onderlinge van de vereniging. Ik werd eerste van de beginners. Hoe cool!
5.

Toen kwam het betere weer eraan en volde er leuke ritjes en uitjes!
Onder andere een hele leuke rit met allemaal bokkers!
6.

Een logeerpartijtje van jetske met haar pony Winnie
7.

Ik ruilde mijn sulky cavelettie in voor een HCA! En ging mijn man voor het eerst mee een ritje doen.
8.

Voor de eerste keer een bosrit met mijn andere hafje Anton. Het meeste doe ik met Rosalie. Ik moet nog een beetje vertrouwen krijgen in het rijden op Anton. Omdat ik een erg onzekere ruiter ben heeft dat proces tijd nodig. Maar die gun ik mezelf ook.
9.

De eerste keer op pad met mijn hele kudde! Heel tof met Floor, Melissa en Lianne.
10.

Zwemmen met Penny! Marlinde was er ook met haar shet Xander en Jetske maakte de foto's.
11.

Ik deed mee aan de Eper paardenvierdaagse! Wat was dat gaaf zeg! Aankomend jaar ga ik me zeker weer inschrijven. Waarschijnlijk gaan we dan met een hele grote groep. Dit jaar reed ik met Simone en Joyce!
12.

Tussendoor speelt penny voor kinderpony.
13.

Laat ik mijn paardjes vrij springen... eeehh zij slopen de hindernis haha
14.

En last but not least. Meegedaan aan de Autumn Desert trail. Deze foto die daar gemaakt is vind ik zooo vet!
15.

Ik hoop op weer zo'n top jaar! En vooral dat mijn paardjes gezond blijven.
Hebben jullie een beetje mee kunnen genieten van mijn paardenjaar??