Ze blijft nog een erg puppy uitstraling hebben en daarom heb ik altijd rustig aan gedaan.
Graag wil ik jullie een overzichtje geven van 2015, ergens had ik gehoopt op grotere vooruitgangen maar eigenlijk ben ik best trots op wat we toch al hebben bereikt!
We hebben natuurlijk veel meer gedaan dan wat ik nu laat zien op de foto's.. We hebben onze eerste buitenritten gemaakt, voor het eerst hebben er andere mensen op jou gereden, we hebben van verschillende instructeurs les gehad, we hebben via de vereniging onderlinge wedstrijden gereden en voor de rest zie maar de foto's
1.In de winter van 2014-2015 was je erg afgevallen...

2. Januari. We reden 1 of 2 x in de week.

3. Maart. Via de vereniging hadden we om de week les. We leerden om ook op een andere plek te rijden dan in de bak thuis.

4. Mei. We oefenden verder.

5.
http://i61.tinypic.com/2chntbo.jpg
6. Juni

7. Ik ging je vaker longeren

8. Juli: Super gaaf! heb ik een schriktraining met je gedaan!

9.
http://i61.tinypic.com/295vker.jpg
10. Augustus

11. Het ontspanneningalopknopje werd gevonden!

12. September: Onze 2e onderlinge wedstrijd werd beloond met 179 punten!

13. September: Een zonsondergansshoot!

14.

15. Na een tijdje geen les te hebben gehad hebben we een nieuwe instructrice gevonden! En we gaan nu echt weer vooruit!

16.November, rijden in de mist!

17. Lieve Venna, je staat al die tijd al te koop, af en toe komen er kopers, natuurlijk gun ik je een fijn nieuw plekje, maar stiekem ben ik elke keer weer blij als ze je toch niet willen... Zo kunnen wij samen nog kilometers maken en nu met onze nieuwe instructrice weer nieuwe stappen maken. Elke week ben ik heel wat uurtjes bij je, we maken samen plezier, je laat mij ontspannen en met je streken soms ook nog even schrikken. Ik ben ontzettend blij met jou en hoop dat ik nog lang met je mag werken!
) gaan pakken. Langzaam haar aan van alles laten wennen en veel grondwerk gedaan en uiteindelijk erop gegaan. Omdat ik wist dat ze er alleen voor de verkoop stond probeerde ik me niet zo veel aan haar te hechten... maar nu na dik 1,5 jaar kan ik zeggen dat ik echt wel aan haar ben gaan hechten en dus hoop dat ze voorlopig nog niet verkocht wordt....