Precies een jaar geleden, begon ik een speciale zoektocht. Vorig jaar op 5 juni, verloor in mijn beste maatje en soulmate. Ik was er kapot van, maar voelde dat ze ergens voortleefde. De dag van inslapen was heel bijzonder en er gebeurde dingen, die ik niet kon verklaren. Ik, die totaal niet zweverig is, hoe kon dit allemaal gebeuren. Ik wilde zekerheid en begon mijn zoektocht. Een zoektocht, naar een veulen dat op 5 juni rond kwart voor 9 in de avond geboren was. Ik vond niets, maar toch bleef 1 veulen 4 maanden lang voorbij komen. Ze was geboren op 10 juni 2014 en ik moest haar gewoon in het echt zien.
In maart dit haar was het zover en ik ging kijken. Ik heb dit beestje geknuffeld en geaaid en ze nam een groot deel van mijn verdriet weg. Ik werd rustig van haar, ze deed me precies denken aan mijn merrie.
Tja na lang wikken en wegen, heb ik haar op 17 april opgehaald en is ze van mij. Ik ben dol gelukkig en we hebben het ontzettend leuk samen.
Geniet mee met onze, nog korte, tijd samen.
Advertentie foto

Ophalen en mee naar huis nemen

Ze sliep veel en at goed

Toen werd het tijd, om kennis te maken met gras. Ze vond het heerlijk

Helaas gingen ze eerder de paddock op en stond ze zonder schuilstal, in de blubber en viel ze enorm af. Ik ben gaan bijvoeren.

Als tussen oplossing, heb ik haar en deken gegeven en ging de zoektocht naar een betere stal van start.

Gelukkig gevonden en we konden verplaatsen. Nu naar een plek waar ze veel naar buiten kon en in de nacht op stal. Ze kwam weer aan en lag weer heerlijk veel te slapen

We doen veel leuke dingen, zoals schriktraining, lekker wandelen en voor de lol peeskappen proberen. Haar maakt het allemaal niet uit, ze is zo makkelijk

Daarnaast heeft ze ook vriendjes gemaakt en maak ik zo nu en dan een mooie foto van der

Ik heb nog veel meer foto's, van mooie momenten. Zoals het in de ochtend begroet worden, het knabbelen bij vriendjes en nog veel meer. Ik hoop nog vele jaren plezier met haar te hebben, voorlopig mag ze nog een aantal jaren lekker paard zijn