Weer een jaar genieten met Diva

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne96

Weer een jaar genieten met Diva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 11:15

We zijn weer een jaartje verder, en wat geniet ik toch steeds van dit geweldige paard <3

Diva is een nu 7 jarige merrie (Zurich x Elegant)

januari: Je kan het jaar niet beter beginnen dan gezellig met je stalgenoten een nieuwjaarsrit te maken. Ook hebben we een springwedstrijdje mee gedaan

Afbeelding

Februari: in deze maand heb ik 2 weken rust genomen, nog steeds erg veel last van mijn knie na 2 jaar geleden te zijn gevallen met springen. Ze heeft dus lekker buiten met d'r vriendjes mogen genieten! We gingen eind van de maand toch even lessen omdat ik graag mijn wedstrijddebuut wou maken.

Maart: Stond in teken van ons wedstrijd debuut, we zijn er nog lang niet. Maar het kan geen kwaad om lekker kilometers te maken! We blijven lekker door lessen, zolang we er maar plezier in hebben.

Afbeelding

En toen kwam April: In deze maand zijn we van stal verhuisd, ivm het stoppen van de lessen en pensionstalling. Erg jammer, maar wat heb ik veel plezier gehad op deze stal :) Gelukkig maak ik nog steeds gezellige ritjes met Janneke (Jaan81). Het blijft leuk om te zien als de paarden samen komen en naar elkaar hinneken <3

Hier nog een foto van alle paardjes bij elkaar <3
Afbeelding

Mei: In deze maand hebben we lekker genoten van het mooie weer en lekker kilometers gemaakt, dat doen diva en ik het liefste:) Ook hebben we een wedstrijd gereden, maar die vergeten we snel weer :Y)

Mijn lievelings foto, van Tycho en Diva en de vuurtoren van Ouddorp
Afbeelding

Juni: Nog meer buitenritjes en genieten van het mooie weer. en tussendoor ook heerlijk lessen!!
Samen met m'n nichtje genieten op het strand, wat vind ze het toch lekker om met de shet lekker over het strand te crossen. Dit is ook Diva haar nieuwe vriendinnetje :D

Afbeelding

Juli: In deze maand gingen we van zwart tuig naar bruin tuig <3 We hebben meegedaan aan een springclinic bij een stal in het dorp, wat erg goed ging :) Ook hadden Janneke en ik een fotoshoot gewonnen via Facebook, dus die hebben we ook deze maand gedaan :)

Afbeelding

Augustus: M'n zusje had een nieuwe hobby gevonden, dus de shet mocht vaker mee lekker naar buiten toe. vanaf begin af aan deed ze het al super. Dus nu maken we vaak samen heerlijke rondjes

Afbeelding

September: We genieten vrolijk verder van alle kilometers die we maken. Dit keer mocht ze met haar grootste liefde mee voor een rondje op Noord- Beveland. De fjord is echt haar allergrootste liefde <3 :~

Afbeelding

Ook kijk ik vaak heel romantisch samen met haar naar de zonsondergang :')
Afbeelding

Oktober: We lessen vrolijk verder (helaas heb ik hier eigenlijk maar heel weinig foto's van omdat ik meestal alleen ga). Ook hebben we weer mee gedaan aan een springclinic van Marchella de Kam, wat was dat leerzaam ;)

Afbeelding

Afbeelding

Even kijken bij haar oude vriendjes,

Afbeelding

November: Er stond weer een wedstrijd op de planning, dus dan moet je hard trainen. en dat hebben we ook gedaan. Wat was ik trots na mijn wedstrijd, de eerste proef ging echt fijn, oké er moet nog veel verbeteren. Maar het gevoel was goed. De 2e proef was ze wat moe, dus die niet echt fijn kunnen rijden.

Afbeelding

Dikke knuffel voor mijn allerliefste vriendinnetje<3
Afbeelding

Billy_Jean

Re: Weer een jaar genieten met Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:37

Ziet eruit als een heerlijk jaar, vooral de strandfoto's wordt ik heel erg jaloers van ;) Het bruine tuig staat ook prachtig!!

JolisaJ

Re: Weer een jaar genieten met Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 15:54

Leuk overzicht Sanne, vind de foto waar we allemaal opstaan met onze paardjes nog steeds zo leuk! :)

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 11:52

Billy_Jean schreef:
Het bruine tuig staat ook prachtig!!

Dat vind ik ook!!

Heel mooi overzicht van je knappe paard <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 18:27

Knappe Diva! Die foto met tycho op z'n berg :') k moet Diva snel maar weer 's op de foto zetten O:)

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 10:23

Anoniem schreef:
Knappe Diva! Die foto met tycho op z'n berg :') k moet Diva snel maar weer 's op de foto zetten O:)

Ja leuk!! heb dit jaar niet zulke hele mooie foto's :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:25

Ziet er goed uit Sanne! Jullie zijn echt goed vooruit gegaan :)