Ik heb sinds juni 2014 een geweldige bijrijdster.
De winter van 2013/2014 had Billy een nare peesblessure...
Billy had zich ontwikkeld tot een tiran en ik was begonnen met lessen te volgen van Elvira Noot (Eager Ears, voorheen Paard & Ruiter Natuurlijk)...
Billy en ik krabbelde er boven op... Onze band werd sterker..
Maar ik had te weinig tijd voor Billy... Ik ging op zoek naar een bijrijdster met ervaring of affiniteit voor Natural Horsemanship..
Ik kreeg vele berichtjes (ik denk zo'n 15..)
Vele hadden geen ervaring met NH of lieten het voorkomen van wel, maar dat wist ik snel te doorzien..
Anderen stonden met middelvingers omhoog of half bloot op een profielfoto op facebook, dat was ook niet het type persoon wat ik zocht om mee samen te werken.
In eerste instantie wilde ik een volwassen persoon.
Maar in de tijd dat ik 14 was heb ik ook een gouden kans gekregen om heerlijke paardjes te verzorgen, dus ik was bereid om onder die 18 jaar te gaan zitten.
En toen kreeg ik een berichtje van Suzanne.
Op dat moment 16 jaar...
Heel vriendelijk, nuchter en fatsoenlijk..
Ik vroeg haar of ze een van haar ouders zou willen meenemen naar de kennismaking, dit was ze zelf al van plan want haar vader (ouders) wilde toch ook wel weten waar Suzanne vanaf dat moment vaak te vinden zou zijn.
De eerste indruk was goed..
En dat is nooit meer veranderd..
Suzanne en Billy zijn een geweldig team, soms ben ik er bijna jaloers op..
Maar ik vind het heerlijk om mijn paardje zo gelukkig te zien en iemand van hem te zien genieten..
Ik vertrouw Suzanne volledig en ik weet dat ze heel erg goed voor Billy is.
Bij deze dus een ode aan Suzanne, mijn geweldige bijrijdster ...
1,5 jaar lang een team:
Juni 2014:
1)
KLIK
2)

Juli 2014:
3)
KLIK
December 2014:
4)

5)

Januari 2015:
6)

Februari 2015:
7)

8)

Maart 2015:
9)
KLIK
April 2015:
10)

11)

Juni 2015:
12)
KLIK
13)

14)

15)

Juli 2015:
16)
KLIK
17)

18)
KLIK
19)

Augustus 2015:
Oke, vooruit, ook nog een paar foto's van mijzelf:
20)

21)
KLIK
22)

Ik hoop dat mijn top bijrijdster nog jaren veel plezier beleeft aan mijn heerlijke pony!

Erg leuk dat jullie elkaar hebben gevonden en dat het zo klikt. 
!