We beginnen 2015 met een geweldige up. Ik kreeg een prachtig 2,5 jarig merrietje, marley, aangeboden. Perfect wat ik zocht, maar... Ze stond helemaal vanboven in friesland. Nou dan maken we er toch gewoon een daguitstapje van! Hier gingen we haar ophalen.

Toen waren mijn dames weer met 3. Nouja 4, want allerliefste luna was nog steeds drachtig van Casper.

Hier nog een heel bescheiden buikje.
in april gingen Marley en Dilys kaal.

Luna groeide ondertussen door in de breedte.

Mei kwam aan, helaas met een verschrikkelijke down. Luna ging bevallen maar het veulen kon er niet uit... Toen hebben we een spoedoperatie op stal moeten doen. Ze had een prachtig hengstenveulentje gegeven, helaas mocht het niet zijn voor hem.

Luna herstelde gelukkig wonderbaarlijk goed. Ze kon op de weide elke dag en je zag de wonde wegtrekken.

10 mei vierde Dilys haar verjaardag, ze werd 2 jaar!

Marley ging voor het eerst mee op show, wat deed ze het geweldig!

Hierna besloten dat Marley mocht gaan date'en, dit deed ze met Silver plates baccarra sampson! Sammy is in alle opzichten een droomhengst!

In juni werd Marley niet alleen drachtig gescand, maar heb ik ook besloten om dit knappe meisje te kopen. Maylinn zou augustus mee naar huis komen.

Augustus was de maand van de keuring. Marley werd klaargestoomd bij T&H stables. Luna mocht voor de fun ook mee gaan.
Tot mijn grote verbazing haalde ze bijna een 2de premie met 58 punten! Wat was ik trots op haar!
Marley haalde een knappe 2de premie, en maylinn een 1ste! Trots op mijn knappe dames!

En dan deze week, marley zit op 105 dagen, haar buikje groeit langzaam verder!

Dan zitten we alweer aan 15 foto's, veel te weinig om zo'n druk jaar mee te tonen. Het was een heel bewogen jaar vol emoties maar ik heb er zeker en vast van genoten! Hoop dat 2016 ons net zoveel plezier met mijn dames mag geven, en dit jaar een gezond veulen mag geven.
. Erg leuke kudde heb je lopen, ben benieuwd naar het veulen van Marley!