Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zelfs al was de trailer niet op slot zouden mensen er nog af moeten blijven vind ik. Zou FB spammen, wie weet krijg je nog ergens een tip.
. Jet schreef:https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater is als het goed is de facebookpagina van deze gestolen trailer. Chamion, fijn dat je hem wil delen, ik ken Misty via de endurance.
Knert schreef:Had ook een wielklem... Maar die dingen vergeet je snel... Altijd banketstaaf als je weg wil rijden. Sinds kort toch maar verzekerd. Kost iets van 10.-- per maand voor 6500,--
jorika1986 schreef:Knert schreef:Had ook een wielklem... Maar die dingen vergeet je snel... Altijd banketstaaf als je weg wil rijden. Sinds kort toch maar verzekerd. Kost iets van 10.-- per maand voor 6500,--
Een soort van reminder op je disselslot hangen. Bij de motorfiets heb ik een geel stuk waslijn, van het schijfrem slot naar het handvat.
Als je gaat zitten en je pakt het handvat vast, ''oh ja Schijfrem slot''.
gelukkig inderdaad dat ze de paarden met rust gelaten hebben. Succes met het vinden van een nieuwe trailer of wie weet komt iemand met de gouden tip om je trailer terug te vinden......