Vorige week ben ik trotse eigenaresse geworden wat dit fantastische paard: Mijn nieuwe aanwinst: Casanova!
Hij heeft een paar dagen aan zijn nieuwe omgeving mogen wennen. We hebben twee keer in de bak gereden en met zijn tweeën het zandpad op geweest. Zondag thuis een klein rondje gedaan met mijn vader ernaast op de fiets en maandag een klein rondje alleen. Het ging allemaal super goed! Ik heb nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop!
Voor wie ons eerste topic niet gezien heeft:
Naam: Casanova
Leeftijd: 6
Ras: Draver
Geslacht: ruin
Voor de Draverkenners onder ons:
Vader: Ufo Kievitshof
Moeder: Pinky
Vaders moeder: Super Arnie
Vandaag hebben wij ons eerste uitstapje gemaakt. Samen met bokker nobje en haar paard Watje hebben we een heerlijke herfstrit gemaakt in het Staphorster bos aka De Zwarte Dennen. In dit bos heb ik in september de laatste buitenrit met mijn merrie gemaakt. Zij is lichamelijk helaas versleten om nog zulke lange ritten te maken. Wel bijzonder dat de eerste rit met Casanova ook hier mag zijn

Nobje haalde ons op en bracht ons weer netjes thuis.
De paarden vonden elkaar gelukkig ook aardig. Ze stonden samen rustig op de trailer.
Eenmaal aangekomen op de parkeerplaats kwam dit plaatje voor onze ogen!

Het kon niet anders dan een heerlijke rit worden! Het weer zat in ieder geval mee.
De paarden uit de trailer gehaald en vast gezet. Ze stonden allebei rustig te wachten om opgezadeld te worden.

En daar gingen we dan! Onze eerste buitenrit buiten de deur!

Eindelijk een oortjes foto die niet mega bewogen is

Even poseren:

Onderweg kwamen we ook nog wandelaars tegen die zo vriendelijk waren om een foto van ons samen te maken.

Mooi plaatje

Jammer dat meneer niet mee werkte met het idee dat we hadden voor de foto

Op het eind kwamen we nog een mooie ven tegen. Hier moesten uiteraard ook wat plaatjes van geschoten worden.

Het enige waar Casanova bang voor is, is water. Hij kwam dus ook echt niet meer dichterbij

Terug op de parkeerplaats moest er nog weer geposeerd worden:

Ik kijk alleen een beetje stom

Ik ben echt super blij met dit paard! Er zullen nog vele ritten en misschien ook wel topics gaan volgen.
Wat mijn plan met hem is:
Ik hoop in de toekomst Endurance met hem te gaan rijden. Met mijn merrie heb ik een implusklasse mee mogen maken en dit vonden wij allebei fantastisch. Helaas kan ik mijn ambities niet meer met haar waar gaan maken. Ik hoop dat het met deze topper gaat lukken. Aan uithoudingsvermogen zal het in ieder geval niet liggen

Voor nu houden we het nog lekker op heerlijke buitenritten en zal er ook nog wel wat bakwerk aan te pas gaan komen.
Bedankt voor het kijken en wie weet tot het volgende topic!

Groetjes Simone