Het was weer een jaar waarin wel veel hebben ondernomen. Het is echt waar, als je met de trailer weg kunt is de wereld zoveel groter!
Maar het jaar begon zonder trailer. Op 15 februari reden we de route van Sponsorrit Samen Sterk om te kijken of deze geschikt was. Een fantastische rit en een mooi vooruitzicht voor de daadwerkelijke sponsorrit op 21 maart. Samen met Liesbethje en een aanspanning van de Menners HW gingen we die dag op weg. Jim heeft 20 minuten gestuiterd, maar daarna was het echt genieten!
Een fantastische route en als kers op de taart nog een koppel damherten gezien.

In april brak ik een middenvoetsbeentje, dus lag het rijden (of eigenlijk ik dus

In juni volgden we bij Paulette Zorn een trailclinic. We hebben weer ontzettend veel geleerd!

Omdat ik net uit het gips was, reed mijn bijrijdster de 2e helft.

Hij doet het zo af en toe nog steeds super als kinderpony

Omdat ik twijfelde over de trailer (want het was alweer een tijdje geleden), heb ik met San nog een keer geoefend. Geen probleem

http://www.youtube.com/v/YHk_DV9kDNc
De wedstrijd in september kwam in zicht, dus in augustus hebben we op De Peerdegaerdt nog een keer een trailtuin opgezet en geoefend met een groepje. Erg gezellig en erg leerzaam weer!

Op 13 september hadden we ons grote Horse Event avontuur: [RIJ-ITP] Ons Working Equitation avontuur op Horse Event. Een ervaring om nooit meer te vergeten. We hebben erg veel geleerd die dag, maar ik heb wel besloten zoiets nooit meer te doen. Veel te groot voor ons.
Voor de clinic stuiterde hij het terrein over...

Maar dankzij de koppeling aan Bertje konden we de clinic toch rijden.
Het publiek was zelfs niet meer eng

En toen was de wedstrijd waar we zoveel voor geoefend hadden, de Fall Show van de DAWRA. Spannend!!!
Het oefenen gaf resultaat

2e in de in hand trail, 1e in de trail, 3e in de horsemanschip, laatste in de pleasure en reservekampioen All Breed

2 weken later gingen we alweer op pad. Op dierendag konden we weer iets van de wishlist af strepen. Alhoewel.... Dit blijft er eigenlijk gewoon op staan en gaan we vaker doen

Naar het strand met Robina en haar koele arab Nadesh

Spetterdespetter

http://www.youtube.com/v/BMopcO59Mqg
We rijden thuis wekelijks buiten. Alleen, of met andere mensen.

En als laatste een paar foto's van de shoot die we vorige week zondag hadden met Suzanne Fotografie. De enige shoot dit jaar. Dat is wel eens anders geweest

Fantastische foto's!
Ik ben benieuwd naar de rest. Uiteraard komt daar ook een topic van