Enige tijd ben ik vrij 'stil' op bokt geweest. Ik heb dan ook een vrij drukke periode achter de rug. En op dit moment zit ik ook nog is in de lappenmand
Toch wilde ik graag dit topic aanmaken.Ik heb al een hele tijd geen springles gehad, dit wegens meerdere redenen. Tips mogen uiteraard gegeven worden: leren wij weer van
Ik ga binnenkort wel weer (privé)springlessen nemen! Nog even wat over ons: Amigo is een 10 jarige KWPN ruin van No limit (indoctro) x Landeur. We hebben genoeg winstpunten behaald in de B en hebben al wat wedstrijdjes gedaan in de L. Dit verliep wisselend. Twee keer uitgesloten geweest wegens drie weigeringen, maar ook wedstrijden gereden met 4 strafpunten en zelfs een L derby gereden.
Zelf merk ik op (en voel ik) dat ik een actievere basistempo moet hebben waarbij Amigo ook wat meer bij elkaar mag komen. Ook mag ik sommige bochten wat 'netter' rijden zodat ik mooi op de sprong aankom. Op sommige momenten lig ik teveel op Amigo's nek. Ik mag wat meer achter in het zadel blijven. Ook moet ik er op letten (vooral bij het hoge) dat ik mijn knieën netjes blijf aansluiten en mijn been niet naar achter leg.
Oké genoeg gekletst! Veel kijk plezier
Beginnen met een redelijk laag parcourtje:
View My Video
1.

2.

3.

4.

5.

En dat wat hoger
View My Video

6. Foei benen!

7. Tot slot een oxer van 1.15m