Hallo allemaal!

Ondertussen heb ik mijn paard Amigo 1jaar! Ik heb hem gekocht vlak voor dat hij 6 werd, ondertussen is hij al 7! Wat gaat de tijd toch snel! samen taffelen we rond als ambitieus amateur dressuur duo , volgen wij elke week les en rijden we wedstrijden. Dit in België in het E5 en E7 (B2)
Zelf moet ik nog heel erg veel leren! Amigo ook dus daar bots ik soms wel eens tegen. Twee groentjes gaat niet altijd even goed en dan voel je je even weer de slechtste ruiter in de wereld.
Toch gaat het stap voor stap beter en wat een verschil met vorig jaar!Rijtechnische commentaar mag maar ik weet zelf ook wel dat het er een hele hoop zijn

Ohja ik lijd aan et achteruithangsyndroom
Ik werk er hard aan 
- benen stiller (niet echt te zien op foto's denk ik) en die kapstok-voeten af en toe..
- handen meer dragend en stiller
- beter 'zitten' in galop
- recht vooruit kijken
- bekken kantelen, meer rechtop zitten en erop letten dat ik niet hangerig ga zitten of scheef bij het wijken en verruiming vragen.
- etc.
Eerdere topics:
x_Kaat_x @ [ITP] Ook Don Amigo weer in de sneeuw!
[ITP] Sneeuwshoot met Don Amigo
x_Kaat_x @ [ITP] [EJL-ITP]Een jaar om nooit meer te vergeten - 2014
paspoortje:
Don Amigo
Lord Leatherdale x Edison
kwpn
7 jaar
1,74m

(jammer van het missen van de hoef en schuine achtergrond )
paar pasjes wijken
Een van de achteruithangsyndroom foto's...
oopsPS: alle foto's zijn op de rechterhand, dit betekent natuurlijk niet dat de linkerhand niet is gereden
mijn mama is gewoon een bepaald moment op het einde foto's komen trekken en heeft ook nog eens toevallig nogal veel foto's op die hand getrokken en geen van de andere hand.Bedankt voor te komen kijken! ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden!
) Het is dus maar een moment-opname.