Amadeus en ik zijn M1 gestart! Zoiets had ik echt nooit verwacht! En ben heel trots op ons puntje!
Voor de mensen die ons niet kennen, Amadeus is een 10 jarige ruin en 9 jaar bij mij.
Kwa rijden worden we steeds een beetje beter, deus is niet makkelijk eigenlijk is ie gewoon heel slim en ik ben niet altijd even snel en handig waardoor het allemaal niet zo snel gaat.
Ik weet waar onze verbeterpunten liggen maar goed opbouwende tips zijn altijd welkom!
Over het M1, in mijn ogen ben ik nog steeds een "B ruiter". Ik stond er dan ook iedere keer van te kijken dat we winst en soms ook prijzen mee naar huis namen in het L2.
Tussen mijn oren was ik er ook nog niet helemaal aan dat we een klasse hoger mochten starten. Maar mijn instructrice gaat helaas emigreren eind van deze maand en we vonden het beide wel erg leuk om de lessen af te sluiten met winst in het M1.
Hier wat foto's wat twee wedstrijden gemaakt door onze favoriete fotograaf Else! Appelflapje op bokt, dank je wel weer!!!

Ik was maar een klein beetje gespannen

Die oortjes

Nadat ik deze foto's zag leek het mij toch mooier om met grijs te gaan starten, wat vinden jullie?

Als iemand nog een tip heeft voor een leuke instructrice, paard staat in de Meern (Utrecht)