Knappe Roos eindelijk chique op de plaat!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Knappe Roos eindelijk chique op de plaat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 15:07

Het moest er toch eens van komen. Mijn andere merrie is deze zomer twee keer mee geweest naar de keuring en hadden we mooie foto's van, maar bedacht me dat ik van Roos al heel lang geen goede foto's had gemaakt.
Nu ze nog mooi glad in het haar zit even een borstel overheen gehad, de voetjes een beetje gewit en mevrouw voor de eerste keer in de vlechtjes.

Wat meer info; Starwin's Roos (De Goede Ree Now Or Never x Bjirmen's Wytse) is een 5-jarige Welsh NWR merrie. Als veulentje van 3 maanden zag ik haar voor het eerst en 4 oktober 2010 mocht ze eindelijk bij mams weg en kwam ze onze kant op. Aanstaande zondag is dat dus ook alweer 5 jaar geleden :wow:
Als jaarling is Roos erg ziek geweest en hebben we alles op alles gezet om haar er doorheen te slepen, wat gelukkig gelukt is. Daarna heeft ze alle tijd gehad, maar ze is nog steeds een beetje een guppie.
Verder is ze op dit moment alweer bijna 5 maanden drachtig, vandaar dus ook dat "bescheiden" buikje dat er al onder hangt.
Mocht iemand het leuk vinden, de dracht/veulentjes zijn hier te volgen: [KS-MK] Twee Bolero'kes op komst in het hoge noorden (Welsh NWR's)

Maar nu de foto's!
Afbeelding

Afbeelding

http://i306.photobucket.com/albums/nn24 ... nmdzyx.jpg

Afbeelding
Mijn favoriete plaatje! <3

Afbeelding
En ook één van de favorieten. Bijna een stoere hengst zo ;)

Afbeelding
Zo valt de buik nog wel het meest op. Ook moeten we volgend jaar wat aan de bespiering gaan werken, maar dan moet ze toch maar eens mee naar de keuring.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Toen was het tijd voor wat actie. Helaas was het al wat later en was dit het laatste beetje zon in onze wei (rondom een boomrand).

http://i306.photobucket.com/albums/nn24 ... rnszdd.jpg
Even aan de dames aan de andere kant vertellen wat ze nu weer beleefd heeft!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ook wel stoer met een beetje tegenlicht door de bomen heen.

http://i306.photobucket.com/albums/nn24 ... qgfp8s.jpg

Afbeelding

Afbeelding
Hier kwam ze iets te dichtbij langsgeschoten, geen kwaliteitsfoto, maar dat maakt ze in actie wel goed ;)

Afbeelding
Afbeelding
Dat was weer genoeg knappe bolle Roos voor vandaag!

By http://www.ARfotografie.nl/
Laatst bijgewerkt door AniekR op 29-09-15 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Re: Knappe Roos eindelijk chique op de plaat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:13

Mooie foto's van een mooie merrie <3

loempia93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:18

Knap koppie <3

Zit goed in haar velletje!

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:19

Wauuw prachtige merrie! <3

InfinityT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:26

Wat een mooi sprekend koppie! Kan ook niet anders met Bjirmen's Wytse <3 (ik rijd er ook een, zie profiel). Ben benieuwd naar het veulen, ga dat topic volgen!

Edit:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door InfinityT op 29-09-15 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 15:35

Bedankt allemaal! Ja ze heeft ook echt een prachtig koppie en (niet onbelangrijk) is het ook echt een grote schat ;)

nonskagek, leuke Bjirmen's Wytse rij je ook. Ja het is mooi bloed. DGR Now Or Never vind ik ook mooi bloed en nu ook nog eens een prachtige hengst uitgezocht waar ze drachtig van is. Zoals je misschien snapt, ben ik zelf ook erg benieuwd naar het veulen (naja naar beide veulens) ;)

InfinityT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:40

AniekR schreef:
Bedankt allemaal! Ja ze heeft ook echt een prachtig koppie en (niet onbelangrijk) is het ook echt een grote schat ;)

nonskagek, leuke Bjirmen's Wytse rij je ook. Ja het is mooi bloed. DGR Now Or Never vind ik ook mooi bloed en nu ook nog eens een prachtige hengst uitgezocht waar ze drachtig van is. Zoals je misschien snapt, ben ik zelf ook erg benieuwd naar het veulen (naja naar beide veulens) ;)

Zeker mooi bloed! Heb nog twee recentere foto's in de vorige post toegevoegd. Ik zag de hengst die je uitgekozen hebt. Wát een beest, prachtig! Machtige combi!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:41

Knappe Roos
Hehe eindelijk ook je andere topper even op de foto.
Gave plaatjes wederom

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 17:04

nonskagek, als ik die galopfoto zie heeft hij wel wat van Roos haar moeder weg inderdaad. Typische Wytse's ;)

Inderdaad Laura. Was ook wel hoogste tijd. Links en rechts wel eens een plaatje van haar geschoten in de wei, maar dan staat ze of te eten of met haar neus in mijn broekzak. Meestal niet het beste resultaat dus. Maar volgend jaar komen er ook hele mooi keuringsfoto's van haar :j

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 22:35

Mooie foto's en al een overduidelijk buikje.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 22:47

Prachtige foto's, maar wat wil je ook met zo'n mooie merrie. :D Ik ben echt ontzettend benieuwd naar haar veulentje (en dat van Lies natuurlijk) en kan niet wachten om de kudde uitgebreid te zien worden! Soms lijkt het nog zo lang te duren, maar aan de andere kant herinner ik me nog zo goed dat Roos een veulentje was... :+ Ben je 'toevallig' nog foto's tegengekomen van zo'n malle rooie? O:)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 13:51

Ja he Noisy, weinig twijfel of ze wel drachtig zijn hier. Verder is ze voor haar doen heel slank dit jaar!

Mariska, ik ben ook erg benieuwd, maar het was ook vorig jaar dat we Roos als veulentje ophaalden toch? :wow: Tijd lijkt te kruipen, maar gaat stiekem zo snel! hihi
zo'n malle rooie heb ik ook nog. Ga nu nog even laatste beetje door photoshop gooien O:)

Vagebond2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:05

Mooi! Ze heeft veel van haar vader! <3

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:20

Wat een plaatje *-:)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:01

wauwie wat is ze knap! <3

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:06

Sjieke dame hoor, mooie foto's! :)

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:41

Mooie merrie Aniek en hup ook mee naar de keuring volgend jaar, helemaal niet over nadenken.....gewoon DOEN!!! Maar eerst een super mooi veulen eruit :D

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 18:18

Bedankt voor de leuke reacties.
Haha Norine, nog even kijken hoor. Wil niet net zo'n figuur slaan als dit jaar :P :P Nee zonder gekheid, nadat dat super mooie veulen er uit komt (dat komt vast goed) eerst maar eens kijken hoe ze zich houdt als moeder, dan daarnaast moet ze wel echt spiertjes trainen om mee te kunnen.

Verder werd ik er vandaag op gewezen dat Roos bij uitgelicht stond. Wist niet helemaal hoe dat kon, maar achter gekomen dat iemand daarvoor kan temmen. Diegene bedankt voor het waarderen van mijn knappe pony en foto's, was een leuke verrassing! ^_^

boeitniet11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:24

Wouw mooi paard