Vandaag ging het niet goed en ben ik 2 minuten knock out geweest. Daar ben ik niet trots op, maar het hoort er wél bij! Ik post altijd filmpjes dat alles goed gaat. Ik doe zoveel maffe dingen met James. Maar ook hier gaat het niet altijd goed! Of gaat het soms wel eens goed fout. En dat is vandaag vastgelegd.
En ik wil dit delen, om mensen bewust te maken dat het niet altijd zomaar goed gaat. Ook met mij en James niet.
Laat het een wijze les zijn: DOE ALTIJD JE CAP OP!!!
Ook al heb ik al 100 keer achterste voren op James rond gehobbeld, vandaag ging het dus mis. Maar wat ben ik blij dat ik een cap op had, anders had ik dit bericht niet kunnen plaatsen! Want ik had het gevoel dat mijn hoofd in tweeën lag.
Dus ook als je iets al 100 keer hebt gedaan, en ookal is het maar heel eventjes ff gek doen met je paard... DOE EEN CAP OP!!!!
En ik kan je vertellen, het deed (en nog) verdomd veel pijn. Ik dacht dat ik nek en rug gebroken had. Gelukkig is dat niet zo, maar het had ook anders kunnen aflopen.
Weer een wijze les om ALTIJD een cap op te doen, ook al is het 'lol met de knol' maar heel eventjes. Want een ongeluk zit in een klein hoekje!
En ik weet niet precies waarom James bokte, volgens mij reageert hij op het geluid achter zich? Of op Bliksem? Geen idee... Ik had het in ieder geval niet verwacht.
Nu mis ik wel een warm bad.... Ik ga lekker naar bed, want ik zie dubbel...