Gisteren voor het eerst met de hele kudde op pad geweest. Rondje van 8,51 km! LianneZorro (lianne) op Anton, Melisssx (Melissa) ging eerst met Indy aan de hand en later op Roos. EdkinEnzo (Floor)ging mennen met Penny en ik op Roos en later lopen met Indy.
Wat heb ik genoten en de paardjes ook volop! Indy was niet van het netjes naast je lopen... echt ontspannen liep dat niet...dus ik probeerde even wat anders en dat ging perfect!
Hij liep braaf voorop aan een lange leadrope!
Het enige jammere was dat floor met Penny bijna aangereden werden door een vrachtwagen. En hij werd nog boos ook. Wat een debiel!
Achtergrond info van de paardjes voor degene die ze nog niet kennen:
Indy: 23 jaar oude draver. Is braaf maar normaal heel schrikachtig. Paar jaar geleden mijn rug gebroken na een val van hem. Dus het vertrouwen ohz is een beetje weg en hij kent met name standje Hardts!
Rosalie: Superbrave maar voorwaartse haflinger waar ik al menig km's mee heb gemaakt het afgelopen jaar.
Anton: Lieve haflinger die nu voor de 2e keer mee was op buitenrit sinds hij van mij is.
Penny: Topshet die braaf is ohz en ook super fijn te mennen is.
Ik heb mijn paardjes om lekker lol mee te hebben. Ik zet er daarom ook gewoon iedereen op en achter.(oke als je rijervaring hebt en kunt mennen

Genoeg gekletst. Hier volgen de foto's... mobiel kwaliteit en genomen onder het rijden, mennen of wandelen

Nu zijn de mensen die erop zitten niet zomaar mensen hoor. Melissa is mijn bijrijder en Met Lianne zit ik op westernles. Floor heb ik ook al een paar keer gezien en we doen regelmatig leuke dingen met elkaar.Ik vond het doodeng en heb de hele ochtend op de wc gezeten. maar de dames hadden er alle vertrouwen in dat het goed ging komen dus gewoon gedaan!