Het is al weer zes jaar geleden dat de koop gesloten werd en ik Bindoctro mijn paardje kon noemen.
Het was liefde op het eerste gezicht, wat een prachtige merrie en wat een pit.
Bin was een onbeleerde 3 jarige en ik was net 16. Niet de meest verstandige combinatie. Ondanks de vele adviezen "groen en groen is bont en blauw" hebben we de gok toch gewaagd. Een beslissing waar ik nog altijd blij mee ben en nooit spijt van heb gehad.
Ook al was ik op een meer ervaren paard al veel verder geweest, dit proces had ik nooit willen missen. We zijn nu zo ver dat we onze eerste officiële wedstrijdjes al achter de rug hebben en alles wat we nu kunnen hebben we helemaal zelf bereikt.
We hebben de afgelopen jaren heel wat ups en downs gehad en onze dag wordt met de dag sterker.
Graag deel ik wat foto's met jullie van de afgelopen jaren.
Dit was Bin als driejarige gup

De 4de keer los van de longe onder het zadel. Werkelijk geen stap verkeerd gezet met het beleren.

2 jaar geleden waren we op stage in België waar ik deze plaat geschoten heb. Die heb ik nu groot op canvas aan de muur hangen.

Het rijden gaat ook steeds beter

Ook al kan ze afentoe ook stout zijn

Lekker aan de race op het land

En ook een beetje serieus aan het werk

Mijn vriend is ook helemaal gek met Bin en dat lijkt wederzijds. Omdat hij ook graag iets met haar wilde doen is hij pas begonnen met vrijheidsdressuur waar ze beide veel plezier uit halen

Fotomodelletje

En zelfs als ze gaapt is ze nog fotogeniek

Het is eigenlijk onmogelijk om 6 jaar samen te vatten. Ik kijk terug op een mooie tijd en hoop dat we nog lang bij elkaar kunnen blijven.
Een berichtje vinden we leuk!