Wij zijn verheugd om te kunnen melden dat we dit jaar nog een clinic WE kunnen organiseren. Deze clinic zal in 2016 nog 3x gegeven worden zodat je elke keer een stapje verder kunt. Deze clinic wordt gegeven door Nathaly Menkveld. Meer informatie over haar kun je vinden op: www.dutchworkingequitation.com
Voor wie? Voor iedereen die het leuk vindt, je wordt naar niveau ingedeeld. Er kan ook eerst naast het paard worden gelopen. Wat ga je precies doen? Nathaly begeleidt de groepjes van 4 zo dat elke combinatie tijdens de les spelenderwijs bekend wordt met de obstakels uit het “parcours”. Ook is er aandacht voor de dressuur.
Wanneer? Op zaterdag 14 November 2015, bij genoeg animo zal er ook 15 November gereden kunnen worden. In 2016 zal het eind februari, half mei, begin augustus of september worden. In oktober zijn deze data bekend. Graag op de lijst of per mail aangeven waar je aan mee wilt doen.
De kosten? Voor 2 tot 2.5 uur kost het €55.- voor 1x deelname. Wil je het gehele pakket (dus de 4x mee rijden) kost dat €200.- bij aanvang contant te voldoen. Dit is inclusief de clinic, reiskosten van Nataly en gebruik van de accommodatie (binnenbak). Je kan voor €10.- een box huren.
Hoe op te geven? Per mail graag daarin het volgende in vermelden: -Je naam, adres, telefoonnummer, naam paard, niveau van rijden, al eerder WE gereden?, welke data je mee wilt rijden. Dan krijg je de bevestiging met het adres en verdere info.
Ik heb mij vandaag opgegeven voor het laatste plekje op zaterdag, helemaal zin in! Wilde al langer eens WE rijden, ook leuk van Nathaly en dan ook nog eens fijn in de buurt
Nog 1 nachtje slapen... Gelukkig ziet het weer er voor morgen niet zo slecht uit. Hoe is het eigenlijk qua parkeermogelijkheden? Ik heb geen 4WD, dus ik hoop niet dat we in een doorweekt weiland hoeven te staan. Dan kom ik misschien niet meer weg. Wij om 12.30 uur en jullie?
Ik ook om 12.30! Dat vd parkeergelegenheid had ik idd ook al gevraagd maar nog geen antwoord op gehad. Een weiland mag ik aannemen van niet, dan komen wij nl ook niet meer weg
Afgelopen zomer heb ik er een keer een dressuurwedstrijd gereden, toen stonden we in een weiland met de trailers. Ineens moest ik daar aan terug denken. Gelukkig kunnen we nu op het harde parkeren.
Wat een mooi paard heb jij trouwens Madelief! Morgen zie ik jullie live. We hebben er veel zin in!