Wat de titel al zegt gaat mijn grootste kleine vriendin dit jaar mee naar de merriekeuring van het nmprs. Even voorstellen dit is Roos!

Roos heeft papieren van het nmprs maar haar vader en moeder zijn allebei welsh dus eigenlijk is ze een klein uitgevallen welsh. Met haar mooie blauwe ogen en cremmelo kleurtje vind ik haar toch echt wel een prinsessen paardje. Dit jaar is Roos drie geworden en mag ze mee doen aan de merriekeuring van het NMPRS. Hiervoor moet natuurlijk geoefend worden en haar bootcamp is dus ook al begonnen.
Ze is nu een aantal keer aan de longeerlijn geweest en wat doet ze het goed! Na twee keer had ze het trucje door en liep ze al netjes haar rondjes.

Naast dat ze natuurlijk hard moet werken aan de longeerlijn staat ze ook al een paar weken op een wat schralere wei om haar grasbuik kwijt te raken. Dit is gelukkig al goed gelukt.

Nu hopen dat al het harde werken niet alleen word beloond met lekkere hapjes, maar ook met mooie spieren.

Ik ben heel erg benieuwd hoe ze het dit jaar gaat doen. Dat ze het kan heeft ze als veulen wel bewezen, toen is ze kampioen geweest, nu hopen dat ze dat niet verleerd is.

Wat ze ook doet het is en blijft mijn prinsesje dus we doen ons best en zien wel wat er van komt.
Zijn jullie net zo benieuwd wat ze gaat doen dit jaar?!

. Wat gaat de tijd toch snel!