. 
Paspoort:
Raven
°30 april 2011
v. Aron van de Haflingerborg, mv. Sultan
Haflinger
1.42
Raven heeft een speciale plek in mijn hart. Ze is de dochter van een hengst die me nauw aan het hart en is er gekomen omdat een veulen fokken uit mijn eigen merrie met deze hengst niet mogelijk was. Via Henk, de eigenaar van Aron, heb ik de kans gekregen om Raven als veulen te kopen en haar op te zien groeien tot de prachtige haflinger die ze nu is. Ze heeft een fantastisch karakter en gangen en doet elke keer m'n hart sneller slaan als ze met d'r showknop aan de wei door rent
. Doordat alle Arons laatbloeiers zijn doet ze voorlopig nog helemaal niets, maar eind van het jaar wil ik ze graag zadelmak laten maken door mijn beste vriendin. Zij kan Raven het meeste vertrouwen geven en dat verdient ze ook
.Bij deze de foto's van lieve lieve Raven... Een paard dat geen vlieg kwaad doet en met haar lompigheid menig harten charmeert

Op stand, ik ben heel benieuwd hoe ze er uit gaat zien met meer bespiering.

Met mijn vriend die helemaal weg van haar is. Hij is totáál geen paardenfan, maar Raven is voor hem helemaal het einde. Die 2 kunnen zo goed met elkaar overweg
. Je ziet hier wel goed dat ze niet al te groot is, hihi
.
En toen werd het licht prachtig

Actie

Een filmpje van hoe ze er bij loopt met net gewassen manen (met de shoot waren de manen de dag van te voren gewassen waardoor haar volume drastisch was afgenomen
). L'Oréal waardig 
Nu nog een selectie maken van welke ik graag wil gaan afdrukken/uitvergroten... Moeilijke keuze
Dat wordt een kanonnetje als je erop gaat rijden