Als alles zo goed gaat (oortjesfilmpje en foto's)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WildDreams

Als alles zo goed gaat (oortjesfilmpje en foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-15 14:39

Doe je toch gewoon lekker het hoofdstel af om je training leuk af te ronden? :D

Ik rijd Romaissa nu al ruim 2 jaar bij, en na heel veel downs, maar toch door te hebben gezet, gaat het nu beter dan ooit! *\o/*

Van de week ging het dressuren zo lekker dat ik besloot haar hoofdstel af te doen als beloning en nog even door te rijden, hier geniet zij zo van! En ik dus ook <3 Het is een begin, de rem zit er op, het gas nog niet helemaal ( :+) en de stuur redelijk. Toch door de ruime bevestiging van de rem vertrouw ik het genoeg om ook in galop te gaan, dat vind ze geweldig! Ze was al moe van de dressuurtraining en is erg voorzichtig als ik geen "echt" stuur heb, dus vandaar dat ze ook zo vaak terugvalt :')

Het wijken met hoofdstel is ook nog maar een beginnetje (madame loopt graag door mijn been heen en ben pas sinds kort begonnen met dressuurmatig trainen), dus het is verre van OK zonder hoofdstel, maar ik vind het leuk om het toch te proberen :)

Kijk en geniet mee op Romaissa's rug!

Daarnaast zijn we ook begonnen met buitenritjes zonder andere paarden en mijn vader op de mountainbike, dit gaat ook super!

Op de heenweg
Afbeelding

En de terugweg met mijn vader en haar beste maatje voorop op de fiets
Afbeelding

Bedankt voor het kijken :D

WildDreams

Re: Als alles zo goed gaat (oortjesfilmpje en foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-15 19:54

Niemand? -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 21:39

Super stoer! Zou niet durven: Foresterlief schrikt me net wat te vaak en te ongecontroleerd... :D

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 21:43