Mijzelf! Want ja ik vind het zelf ook leuk om foto's te maken van mijn kanjers. Moet nog wel gruwelijk oefenen met m'n nieuwe camera, maar doe m'n best en hopelijk is het voldoende om een beeld te krijgen van onze zelfgefokte vriend van 4 jaar oud! Heel trots op hem, zijn eerste nakomeling en zijn geweldig fijne, brave en speelse karakter. Maar dit keer een meer serieuze kant van deze kerel, want hey, hij is toch helemaal opgesmukt en alles dus moest zich even mooi maken voor de ladies!
We vinden het leuk als je een berichtje achterlaat.
En dorie, nu hij toch weer es een eigen topicje heeft, smokkel ik zijn dochter er ook even in...Yanyhla Hayati
Wat een gaaf paard en dat halster heel mooi met die rode bling bling. Zou ik ook wel een keer op de foto willen zetten. Veel succes met die knapperd. Ze dochter is ook een schatje.
Hij is echt onwijs gaaf Yildiz!! Van plan om hem uit te brengen in de sport??
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-15 19:58
Aaah lieffff!!!
Yesss Mies! Nour is echt sportpaard (werd ook benadrukt op de HK). Hij is basis western beleerd en heeft afgelopen voorjaar een klein uitstapje naar de dressuur gemaakt. Twee wedstrijden gestart met als resultaat Europees Amateur Kampioen stallions en op de Tulip Cup tussen het zware geschut een mooie derde plaats! Super trots! Het is de bedoeling dat ik in het najaar DAWRA ga starten performance onderdelen (pleasure, HMS) en hij heeft echt een talent voor de Endurance dus ook daar zijn we bezig maar dat wordt op z'n vroegst volgend jaar, hij is nu nog te jong en ik moet nog twee wedstrijden goed uitrijden om ook in de Endurance met n hengst te mogen starten.
Super gaaf Yildiz, geweldige plannen heb je met hem en hij heeft inderdaad al een fantastische titel bemachtigd! Ben benieuwd hoe hij het in de sport gaat doen, ik vind hengsten die zowel op shows en in de sport goed presteren geweldig! Daar zijn onze arabieren toch ook juist voor gemaakt?
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-15 21:13
Ja loooooove the versatility of the Arab
Nour in z'n verschillende "pakken"
Dressuur, Endurance, western en kinderpony! (Die als dekhengst zal ik maar even achterwege laten )
Michelle_S
Geplaatst: 17-07-15 21:25
Ja, oké oké, ik ben fan!!
Geweldig, als ik eens in de buurt ben kom ik hem graag een keer bewonderen
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-15 21:29
Altijd welkom Mies! Kun je meteen komen trainen in de Drunense duinen!
prachtige bink Yil, en kei mooie halster zeg ( wie heeft hem gemaakt?) en zijn dochter is ook om te smelten, hopelijk heb je volgend jaar een even knappe "BRUINE " dochter van hem!
mvg Glenn
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-15 08:02
Ooooh wat leuk! In uitgelicht! Bedankt!
Hihi, Kozbi, om het "hete" karakter hoef je t niet te laten Kozbi. Hij is mega cool in de kop en heeft dit ook doorgegeven aan zijn dochter.
Glenn, halster is van Al Shama showhalsters, ben er ook blij mee! Ja dat zou mooi zijn Glenn, al begin in schimmel ook steeds meer te waarderen. En eigenlijk vind ik een gezond, sterk veulentje het allerbelangrijkste! (Als t dan ook nog n merrie mag zijn dan ben ik heel blij)
Wetsernfriek
Geplaatst: 19-07-15 08:03
ja das waar een gezond veulentje is belangrijker en ik duim mee ervoor!
gaat zijn dochter op show gaan of niet?
mvg Glenn
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-15 08:20
Ik zou haar dolgraag willen showen als veulen maar zolang ze niet gespeend is kan dat niet zoals je weet. De nieuwe eigenaar vindt het prima haar een keer te showen of te laten keuren maar wil geen zware showtraining, Full clipping, necksweats etc voor die gup (moet ik haar groot gelijk in geven, van mij mogen die kleintjes ook lekker hun jeugd op t land en sociaal in n groep doorbrengen) En eerlijk is eerlijk in de junior classes moeten ze wel op training en de hele mikmak doorlopen wil je daar iets te zoeken hebben. Dus vrees dat ze pas als senior in de ring te zien zal zijn of onder het (western) zadel.