Springlesje met gopro :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Springlesje met gopro :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 12:12

Hoi Bokkers,

Ik had gister een springlesje met mijn bijrijdpaard Bubbles.
Omdat ik zondag naar het SGW kamp van de Treekhoeve ga, heb ik een GoPro gehuurd. Leuk als aandenken :j.
Ik wou een test rondje doen, dus met les de gopro om gehad, ik draag hem doormiddel van een chesty (maar dat was wel duidelijk denk ik :') )

Bubbles is een merrie uit het bouwjaar 2006. Ze is een Plain's Liberator x Vronkjuweel. Een echte neppe tuiger dus. Ze kan goed dressuur en is nu L2+2. Springen vind ze erg lastig, zo ontzettend leuk, maar zo lastig. Ze doet altijd haar best en zal nooit weigeren.

Dan heb je mij nog; Sterre, 16 jaar, verzorg Bubbles sinds ze 5 is, kom van een manege af, rijd daar nog steeds. Stront eigenwijs als het uitkomt. Handig met dat paard wat Bubbles heet. Want die is nog wel eens dominant, als zou ze je nooit (opzettelijk) pijn doen. <3

Goed genoeg gepraat, hier komt het filmpje.
Er waren veel dazen, ondanks ik haar met spray behandeld heb, heb ik er toch weer 20 moorden gepleegd.. }>

Tips mogen, maar ik heb elke week les :j Wees een beetje lief voor deze groentje :')

Geryon

Re: Springlesje met gopro :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 20:07

Hoe durf je je paard zo te slaan! :+ :+ :+

Leuk om het via de gopro te zien! Ben nu ook wel benieuwd hoe het er van verder af uit ziet.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 20:10

Sielugh paard he :(:)
Ik ben ook benieuwd hoe het er van de grond uit ziet _O- Waarschijnlijk als een kameel _O-
Die klopjes klinken trouwens vet hard zo :')

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 20:22

Ik moet lachen :') Wat ziet het er stom uit zo, sorry :(:) Grappig om te zien :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 22:53

Ziet r leuk uit, ik heb maar één tip voor als je je filmpjes op YouTube gaat zetten. Niet laten verbeteren door YouTube. Nu gaat je zijkant van de film heel erg blubberen en ziet er niet natuurlijk uit als je snapt wat ik bedoel!

Ik heb er met de sgw heel veel lol van dus gaat op kamp vast goed komen!! Veel plezier!