Indy kan ik zonder zadel opkruipen, ze is erg braaf, alleen het sturen daar moet nog aan gewerkt worden. We zijn nu vooral met pushing passenger bezig (voor de parreli mensen onder ons).
Bella ben ik naast de 7 games en vrijheidsdressuur bezig zadelmak te maken. Ze laat het opzadelen toe, ook het aansingelen maar ze vind het duidelijk nog spannend.
Zo eens in de paar weken gaan we met de wagen op stap. Kunnen ze even flink de benen strekken en wennen aan het verkeer. Omdat Bella voor de wagen gelopen heeft gingen we er eigenlijk van uit dat ze verkeersmak zou zijn. Maar als ik haar reacties zie als er in de verte een trein voorbij rijdt of groot verkeer langs komt, dan denk ik dat ze helemaal nooit verkeersmak geweest is. Ik vermoed dat ze uit de bergen geplukt is en met veel geweld voor de wagen gezet is. Niet luisteren, dan een flinke portie klappen. Maar goed, haar werkelijke verhaal blijft gissen.
Genoeg gekletst, hier de foto's. Geen top kwaliteit, is best lastig mooie plaatjes te schieten op een hotsende en botsende caruta

1. Indy en Bella

2. Samen op de bok met koetsier Cornel

3. Hooi harken wordt nog veel met de hand gedaan

4. Paard met veulen. De merries staan aan de pin de veulens lopen in veel gevallen los. Ook wanneer de moeder voor de wagen loopt, lopen de veulens er nog wel eens los naast.

5. Roemeens erfje

6. Mooie houten waterput onderweg

7. Koe met kalf

8. Paardjes onderweg, te wachten op hun baasjes

9.

10.

11. De weidsheid van het platteland. Zeker in de zomer op een zonnige dag prachtig om te zien!

12. Mijn lieve vriendinnetje Indy

13. En onze knappe Bella die toch ook wel heel lief is!
Bedankt voor het kijken, hopelijk vinden jullie het leuk om te zien in wat voor een wereld wij hier leven!

Prachtig uitzicht!