Afgelopen week heeft een vriendin van mij foto's gemaakt terwijl ik Falco aan het trainen was.
Ik ben haar onwijs dankbaar voor de foto's, ze geven heel goed aan dat we hard ons best gedaan hebben het afgelopen jaar een een paar flinke sprongen vooruit gemaakt hebben
Falco is vorig jaar juli bij mij gekomen, hij was toen net 4 jaar en kenden nog vrij weinig. met longeren in de rijbaan brak hij steeds uit om de andere kant op te gaan. In de bak snapte hij nog niet de hulpen heel goed. Met deze reden hebben we vanaf dag 1 veel buiten gereden, veel rechte stukken.
Dit heeft enorm goed geholpen, hij snapte vrij snel dat been draf was en dat een ophouding langzamer betekende.
Nadat ik Falco op volpension gehad heb heb ik hem verplaatst naar een kennis van mij waar hij sinds maart staat. Hier staat hij aan huis 24/7 buiten met 4 vaste vriendjes. enkele uren per dag lekker op het land en voor de rest onbeperkt hooi. echt een heerlijk paarden leven dus
. Klein paspoortje:
Falco
5 jaar (4 juni)
Haflinger x Tinker
Ruin
Rijtechnisch advies is welkom, maar houd het aub netjes en onderbouw je commentaar zodat ik er ook wat aan heb. Ik krijg les (van Equi-Trainer) eens per 14 dagen. Houd er ook rekening mee dat Falco een jonge pony is, alles nog moet leren en dat hij pas een paar maanden wat meer in de dressuur gepakt wordt.
Genoeg gekletst, foto's

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9) Pret hoofd

10)

11)

12)

13)

14)

15)

De foto's zijn met mijn eigen camera gemaakt door een vriendin die geen eigen logo heeft, omdat ik toch een logo op de foto's wilde hebben heb ik mijn eigen fotografie logo er op gezet.

)