Nog even en dan begint de inschrijving weer. 7 juni gaat de inschrijving weer los.Ik ben weer van plan als te komenModeratoropmerking:Berichten over editie 2015 in een nieuw topic gezet, voor het overzicht http://www.eastermar.nl/
Ooh wat goed!! Nu nog paardloos.. maar wil wel weer aan de bak.. twijfel dus als ik me op zal geven. Van juni tot september trainen dan lukt dat primaWat is het thema dit jaar
Opgegeven.. oeoeoe.. ben benieuwd.. 8.58 opgegeven.. 9.02 klaar.. dus moet bijna wel gelukt zijn woehoe..Iemand van ons clubje zat ook op de poster zag ik
Ooh.. hier nog geen mail.. ooh oohEdit.. toch wel. In mijn ongewenst. Dat het binnen was en dat ik nog bericht krijg of ik er bij zit.Om 8.59 gekregen.. als ik er dan al niet bij zit.
Onder zadel is al vol.. vriendje maar even aaankijken, nemen we zijn span mee gaan we aangespannen meedoen.
FunkyMistiC schreef:Ik had begrepen dat er om 9.15 al 85 aanmeldingen waren! Hoop dat we erbij zitten Wiehoee ga je ook?
Meya_ schreef:FunkyMistiC schreef:Ik had begrepen dat er om 9.15 al 85 aanmeldingen waren! Hoop dat we erbij zitten Wiehoee ga je ook? Gezellig!!
Wachtlijsters hebben geluk; van ons groepje van 4 (tegelijk en meteen om 9.00 opgegeven) waren er maar twee die mee konden doen. Dus hebben wij besloten ons in geheel terug te trekken. Helaas pindakaas.