hoihoi!
vandaag heb ik voor het eerst weer na mijn ongeluk een springwedstrijd gehad met Paciência, ( je spreekt het uit als pasiensia ) ik heb meegedaan met het 80 cm en het 1 m.
het 80 cm ging niet echt lekker want ik heb de grond van dichtbij mogen zien
daarna heb ik wel zitten twijfelen of ik wel in het 1 meter moest meedoen,
maar ik heb toch meegedaan.
en dat werd beloont met een mooie 1e prijs.
oja en als jullie je afvragen hoe het kan zijn dat het zo lekker weer is op de foto's en waarom paardjelief zo'n moeilijke buitenlandse naam heeft,
ehmm ja ik woon dus in Portugal

prijsuitreiking

hier is nog een filmpje, je moet het filmpje wel op HD zetten anders zie je het heel slecht
voor mijn doen heb ik eigenlijk wel heel slecht gereden, ik zit er echt als een zoutzak op
tips zijn altijd welkom maar hou het wel een beetje lief
groetjes
vandaag heb ik voor het eerst weer na mijn ongeluk een springwedstrijd gehad met Paciência, ( je spreekt het uit als pasiensia ) ik heb meegedaan met het 80 cm en het 1 m.
het 80 cm ging niet echt lekker want ik heb de grond van dichtbij mogen zien
daarna heb ik wel zitten twijfelen of ik wel in het 1 meter moest meedoen, maar ik heb toch meegedaan.
en dat werd beloont met een mooie 1e prijs.

oja en als jullie je afvragen hoe het kan zijn dat het zo lekker weer is op de foto's en waarom paardjelief zo'n moeilijke buitenlandse naam heeft,
ehmm ja ik woon dus in Portugal

prijsuitreiking

hier is nog een filmpje, je moet het filmpje wel op HD zetten anders zie je het heel slecht
voor mijn doen heb ik eigenlijk wel heel slecht gereden, ik zit er echt als een zoutzak op
tips zijn altijd welkom maar hou het wel een beetje lief

groetjes

.Maar dat zie ik heel veel springruiters doen.